خبرهای داغ:
فرمانده سپاه بندرترکمن:

شهید رئیسی، گره گشای کار مردم بود/رمز موفقیت آیت الله رئیسی ولایت مداری و مردم داری او بود

سرهنگ پاسدار محسن طاشی گفت: شهید رئیسی، گره گشای کار مردم بود و سبک بار حرکت می کرد و زحمت برای اطرافیان نداشت و با روحیه جهادی مشکلات مردم را حل می کرد. و مردم هم قدر شناسی کردند.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۳۹
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۶

شهید رئیسی، گره گشای کار مردم بود/رمز موفقیت آیت الله رئیسی ولایت مداری و مردم داری او بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سرهنگ دوم پاسدار محسن طاشی فرمانده سپاه بندرترکمن در مجلس گرامیداشت شهدای خدمت و شهید جمهور در بیمارستان امام خمینی (ره) این شهرستان ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای فتح خرمشهر گفت: شهید رئیسی، ازابتدای انقلاب در مسئولیت های مختلف خوش درخشید و زمانی هم که وارد عرصه خدمت در دولت سیزدهم شد از مهار کردن کرونا تا دورزدن تحریم ها و به کار گرفت تمام توان دولت، در خدمت رسانی شبانه روز به مردم کشورش با تاییدات مقام معظم رهبری موفقیت های زیادی داشت و خداوند مزد این رسالت را باشهادت داد.

وی افزود: شهید رئیسی، گره گشای کار مردم بود و سبک بار حرکت می کرد و زحمت برای اطرافیان نداشت و با روحیه جهادی مشکلات مردم را حل می کرد. و مردم هم قدر شناسی کردند.

طاشی در پایان تصریح کرد: امیدواریم جایگزین ایشان در انتخابات پیش رو از همین خلقیات و روحیات برخوردار باشد و نفربعدی باید بداند که رمز موفقیت آیت الله رئیسی ولایت مداری و مردم داری او بود. روحش شاد و راهش پر رهرو باد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار