بیش۱۰ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی به بیمه شدگان البرز پرداخت

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز، از پرداخت ۱۰ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت این اداره کل به بیمه شدگان استان خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۴۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از البرز، داود سعد زاده مدیر کل تامین اجتماعی استان البرز افزود: این مبلغ در قالب تعهدهای کوتاه‌ مدت شامل غرامت دستمزد ایام بیماری، ایام بارداری، کمک‌ هزینه ازدواج، کمک‌ هزینه مراسم ترحیم و امثال آن مربوط طی سال گذشته به بیمه شدگان پرداخت شد.

بیش۱۰ هزار میلیارد ریال تعهدات کوتاه مدت تامین اجتماعی به بیمه شدگان البرز پرداخت

وی گفت‌: در این مدت در قالب تعهدهای کوتاه‌مدت ۱۱ هزارو۵۴۸ فقره کمک‌ هزینه بارداری، ۲۸ هزارو۶۴۸ فقره سند کمک‌ هزینه اروتز و پروتز و ۱۱۷ هزارو۵۸۱ فقره سند مقرری بیمه بیکاری در البرز پرداخت شده است.

 

سعدزاده اضافه کرد: تامین اجتماعی استان البرز در این مدت نیز ۲ هزارو۸۷۰ مورد کمک‌ هزینه کفن و دفن، سه هزارو ۷۳۵ مورد هدیه ازدواج و ۱۶ هزارو ۶۲۰ مورد غرامت دستمزد ایام بیماری به بیمه شدگان پرداخت کرد.

 

مدیرکل تامین اجتماعی استان البرز بیان کرد: این اداره کل در تلاش است بتواند خدمات را به آسانی در اختیار جامعه هدف از جمله بیمه‌شدگان، کارفرمایان و بازنشستگان قرار دهد.

 

سعدزاده یادآور شد: یکی از دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی در دولت سیزدهم، الکترونیکی کردن پرونده‌های جامعه هدف است که با این کار ارائه خدمت به آن‌ها سرعت یافته و دسترسی بیمه شدگان به اطلاعات راحت‌تر شده است.

 

وی گفت: یک میلیون و ۶۵۸ هزار و ۸۶۷ نفر از جمعیت استان البرز تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستندکه از این تعداد، ۵۵۸هزار و ۴۳۱ نفر بیمه شده اصلی و ۲۰۸ هزار و ۷۴۵ نفر مستمری‌بگیر اصلی که حدود ۵۶ درصد از جمعیت استان را شامل می‌شود.

 

خدمات‌رسانی به جامعه هدف تامین اجتماعی در استان البرز از طریق ۹ شعبه اصلی، یک شعبه اقماری و هفت واحد کارگزاری رسمی انجام می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار