خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر:

آیت الله رئیسی مطیع محض ولایت فقیه بود/با حضور در انتخابات قدردان خون شهدا باشیم

حجت الاسلام والمسلمین یازرلو گفت: مقام معظم رهبری فرمودند،آیت الله رئیسی هر کاری انجام میداد فقط با اخلاص و برای حمایت از مردم و برای رضایت خدا که سرچشمه اینها آنچه از رهبری درس گرفته اند بودند.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۵۰
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳

آیت الله رئیسی مطیع محض ولایت فقیه بود/با حضور در انتخابات قدردان خون شهدا باشیم

به گزارش خبرنگار بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین یازرلو مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه آزادشهر در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت بیان کرد: ما باید در زندگی و مسائل مهم نکنه پای درس کسانی بنشینیم ولی عمل به آن نکنیم خیلیا پای درس اهل بیت نشستند ولی در مقابل امام ایستادند، خیلیا بودند در کنار پیامبر و امامان معصوم بودن ولی بعدها در مقابل آنان می ایستادند.

وی افزود: خیلی ها هم هستند دور و اطراف مقام معظم رهبری ولی در عمل آنچه رهبری میخواهد را بلکه خلاف آن را انجام میدهند؛ برای مثال  رهبری گفتند من به توافق برجام و ۲۰۳۰ امیدی ندارم ولی در مقابل بدون توجه به  حرف رهبری برجام را امضا کردند.

 یازرلو در ادامه بیان کرد:فردی نزد امام صادق رسید گفت شما از سلمان فارسی خیلی یاد میکنید حضرت فرمود نگویید سلمان فارسی بگوید سلمان محمدی چرا که سلمان یکی از شاخصه هایش این بود که حرف امیرالمومنین امام علی ع را بر حرف خودش ترجیح میداد و در مقابل حرف امیرالمومنین حرفی نمی‌زد و حرف امامش را انجام میداد این یعنی ولایت مدار و ولایتمداری.

وی افزود: نمونه های بارز شهیدان سلیمانی و آیت الله رئیسی ولایتمداری بود و در رکاب ولایت بودن که مقام معظم رهبری فرمودند،آیت الله رئیسی هر کاری انجام میداد فقط با اخلاص و برای حمایت از مردم و برای رضایت خدا که سرچشمه اینها آنچه از رهبری درس گرفته اند بودند.


حجت الاسلام والمسلمین یازرلو به اتفاقات اخیر در غزه و آینده اسرائیل نیز اشاره کرد و گفت :حضرت آقا موقعی که نتانیاهو گفت با این برجام ما تا ۲۵ سال آینده از ایران خیالمان راحت شد که حضرت آقا در یک جمله خطاب به نتانیاهو گفت اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند و اثرات آن را در حملات غزه و جبهه مقاومت میبینیم و حمایت های جهانی مردم از مردم مظلوم فلسطین.

وی در پایان بیان کرد:یکی از مسائل مهم برای حفظ نظام حضور حداکثری پای صندوق رأی هست  چرا که ما میگیم نماز و روزه واجب ولی امام (ره) فرمود حفظ نظام از اوجب واجبات است و آیت الله رئیسی رفت در راه خدمت و این نظام و ان شاءالله ما هم بتوانیم با حضور حداکثری در پای صندوق های رأی که در پیشرو داریم و انتخاب فردی اصلح و مردمی بتوانیم آنچه بر عهده و دوش ماست در مقابل این نظام ادا کرده باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار