خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی خبر داد:

خدمات رسانی گروه‌های جهادی خراسان جنوبی در مراسم تشییع شهید جمهور/ بیش از ۱۰۰ هزار پذیرایی انجام شد

هنری گفت: همزمان با سالروز تشییع شهید جمهور آیت الله رئیسی در مرکز خراسان جنوبی بیش از ۱۰۰ هزار پذیرایی و خدمات توسط گروه‌های جهادی استان انجام شد.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۶۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالرضا علیه‌السلام خراسان‌جنوبی در جمع خبرنگاران از خدمات رسانی گروه های جهادی خراسان جنوبی همزمان با مراسم تشییع پیکر شهید جمهور آیت الله سید ابراهیم رئیسی در مرکز خراسان جنوبی خبر داد.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی همیشه و همه جا در تمام شرایط آماده ارائه خدمات به مردم هستند، افزود: بار دیگر گروه‌های جهادی استان افتخار میزبانی از مردم شریف خراسان جنوبی و استان‌های هم جوار که در مراسم تشییع آیت الله رئیسی و همراهان حضور داشتند را عهده دار بودند.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: در این روز گروه‌های جهادی استان تعداد ۹۵ هزار عدد آب معدنی، کیک و کماچ، شربت و دمنوش و چای بین عزاداران توزیع کردند.

هنری از تهیه و توزیع صبحانه برای حاضرین در مراسم تشییع شهید جمهور محبوب خبر داد و گفت: در این روز با ۷ هزار صبحانه از مردم پذیرایی شد.

وی اظهار کرد: ارائه خدمات کنترل فشار و درمان سرپایی برای ۴۵۰ نفر از دیگر خدمات انجام شده بوده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی گفت: تهیه و توزیع بسته فرهنگی به تعداد پنج هزار عدد از جمله خدمات فرهنگی ارائه شده در مراسم تشییع پیکر شهید آیت رئیسی در خراسان جنوبی بوده است.

هنری با بیان اینکه ۸ شهرستان موکب داشتند، افزود: ۱۶ ایستگاه داخل شهر و در مسیر عبور شرکت کنندگان در مراسم تشییع بیرجند به تعداد ۸۰ جهادگر در روزهای چهارشنبه و پنج شنبه خدمات رسانی داشته و ۱۵ موکب در خیابان پاسداران بیرجند روز پنجشنبه در مسیر تشییع به تعداد۱۸۰ جهادگر به مردم ارائه خدمات داشتند.

وی به توجه و بازدید آیت الله رئیسی از گروه های جهادی خراسان جنوبی اشاره کرد و افزود: طی سفرهای استانی رئیس جمهور به استان افتخار میزبانی از رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی را در بازدید از گروه های جهادی خراسان جنوبی داشته و همیشه فعالیت‌های جهادی مورد توجه ایشان بود‌.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار