سرهنگ بختیاری:

شهدا دعاگوی ملت ایران هستند

همدان-جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان گفت: ما جمعی از بهترین‌ها را از دست دادیم بهترین رئیس جمهور،  وزیر، امام جمعه، استاندار پرتلاش؛ امروز شهدای ما دعاگوی ملت ایران هستند.
کد خبر: ۹۶۰۱۸۸۸
|
۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ ابراهیم بختیاری در نشست بصیرتی که به همت پایگاه شهید احدیان از توابع حوزه مقاومت شهیده سیف برگزار شد، اظهار کرد: آیت الله رئیسی هدیه‌ای بود که خداوند متعال او را بر ملت ایران ارزانی داشت.

وی افزود: ایشان در شرایطی بحرانی دولت را تحویل گرفت، شرایطی که دولت‌های گذشته خرابی و فساد و اقتصاد درهم شکسته و فرو ریخته را بر جای گذاشته بودند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با بیان اینکه آیت الله رئیسی بیش از ۷ میلیون مردم ایران را بیمه سلامت کرد، گفت: در استان ما و استان‌های دیگر چندین واحد تولیدی و هزاران کارگر بیکار شده را با سرپنجه‌های تدبیر و اخلاص به چرخه تولید بازگرداند.

وی ابراز کرد: ایشان کسی بود که شب و روز نمی‌شناخت و در طول ۳۳ ماه ریاست جمهوری، ۲۸ سفر خارجی به ۲۳ کشور جهان داشت؛ همچنین وی مدتی که در تولیت آستان قدس رضوی بود یک ریال برای تولیت دریافت نکرد.

بختیاری بیان‌کرد: شهادت آیت الله رئیسی از بشارت‌های ظهور است؛ سردار سلیمانی و آیت الله رئیسی قربانیان بزرگ ظهور هستند؛ نگاه به قدرت را تغيير داد و ثابت کرد که قدرت یعنی خدمت به مردم.

وی گفت: ما جمعی از بهترین‌ها را از دست دادیم بهترین رئیس جمهور،  وزیر، امام جمعه، استاندار پرتلاش؛ امروز شهدای ما دعاگوی ملت ایران هستند.

جانشین فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به برگزاری انتخابات در هشتم تیرماه، خاطرنشان کرد: مردم عزیز باید دقت داشته باشیم که با این نگاه برویم پای صندوق‌های رای، ما باید فردی را با این تفکر و ویژگی‌ها انتخاب کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار