حجت‌الاسلام نجاری:

اخلاص در عمل و کار برای خدا باید در همه ماموریت‌ها سرلوحه باشد

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان گفت: پاسداران باید از هر فرصتی برای خودسازی استفاده کنند و اخلاص در عمل و کار برای خدا باید در همه ماموریت‌ها سرلوحه باشد.
کد خبر: ۹۶۰۵۲۴۲
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۹

اخلاص در عمل و کار برای خدا باید در همه ماموریت‌ها سرلوحه باشد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام الیاس نجاری در جلسه اخوت کارکنان نمایندگی ولی فقیه سپاه انصار الحسین(ع) همدان ضمن توصیه به غنیمت شمردن ایام دهه اول ماه ذی‌الحجه اظهار کرد: پاسداران باید از هر فرصتی برای خودسازی استفاده کنند و اخلاص در عمل و کار برای خدا باید در همه ماموریت‌ها سرلوحه باشد.

 وی با تاکید بر حضور بیش از پیش مسئولین معاونت‌ها در نواحی گفت: سرکشی از حوزه‌ها و پایگاه‌های بسیج باید در اولویت برنامه‌های سال ۱۴۰۳ قرار گیرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین(ع)همدان افزود: نظارت از رده‌ها باید به صورت متناوب و برنامه‌ریزی شده انجام شود و صرفاً به نظارت ستادی سالانه اکتفا نشود.

 وی مشورت کردن با دیگران را یک اصل کتمان ناپذیر عنوان کرد و گفت: بنده تمام تلاش خود را در راستای پیشرفت و تعالی اهداف سازمان به کار بسته‌ام و امید است هیچ چیزی مانع رسیدن به این اهداف نخواهد شد.

نجاری در نظر گرفتن مصلحت سازمان را در تمامی امور لازم دانست و خاطرنشان کرد: این امر باید در تمام فعالیت‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی در پایان معیار انجام کارها و فعالیت‌ها را نیت دانست و گفت: اگر نیت‌های ما اصلاح شود و رضای خداوند در نظر گرفته شود، آن کار ماندگار خواهد شد و اجر اخروی خواهد داشت.

اخلاص در عمل و کار برای خدا باید در همه ماموریت‌ها سرلوحه باشد

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار