خبرهای داغ:
قاسمی فرزاد:

تقوا و اخلاص در شهید رئیسی موج می‌زد

همدان-استاندار همدان با بیان اینکه خلوص نیت، تقوا و اخلاص در عمل، در شهید رئیسی موج می‌زد، گفت: ایشان در نشست مشترکی که با استانداران داشت تاکید می‌کرد هر اقدامی لازم است برای خدمات به مردم انجام دهید.
کد خبر: ۹۶۰۱۷۲۹
|
۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد امروز در مراسم بزرگداشت شهیدان خدمت که در حسینیه امام خمینی (ره) همدان برگزار شد با بیان اینکه این حادثه تلخ برای ما بعد از گذشت یک هفته قابل باور نیست، اظهار کرد: ما شخصیت بسیار ارزشمندی را از دست دادیم چراکه این ضایعه و صدمه قابل پر شدن نیست، اما به واسطه وجود پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به عنوان، ولی امر مسلمین سر تعظیم فرود آورده و سجده شکر به جا می‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه به فرموده مقام معظم رهبری با وقوع این حادثه تلخ هیچ خللی در مسائل کشور ایجاد نمی‌شود، گفت: ما در طول سال‌های بعد از انقلاب چنین وقایع تلخی را تجربه کردیم به طوری که شهید بهشتی با ۷۲ تن از یاران باوفایش، شهیدان رجایی و باهنر و شهدای بسیار را در طول این سال‌ها از دست دادیم، اما چون کشتی‌بان هست هیچ خللی در کشور ایجاد نمی‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه باید خدمات و ویژگی‌های رئیس جمهور شهید در جامعه تبیین شود تاعمق وجودی این شخصیت ارزشمند برای همگان روشن شود، تصریح کرد: شهید رئیسی رئیس جمهور در تراز جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی بسیار پر کار، پر تلاش و خستگی‌ناپذیر و در این زمینه مثال زدنی بود، گفت: برای رئیس جمهور بعدی سخت است که بتواند جای ایشان را پرکند، اما در نظام اسلامی ما به برکت وجود، ولی امر مسلمین بن بست وجود ندارد.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه شهید رئیسی در پاسخ به دعوت دیگران برای استراحت، به خدمت بی‌وقفه به مردم تاکید می‌کرد، ادامه داد: رئیس جمهور شهید بسیار عشق به مردم داشت.

وی به مسئولیت رئیس جمهور شهید در دهه ۶۰ به عنوان دادستان در همدان نیز اشاره و عنوان کرد: ایشان وقتی در همدان بودند عشق و اردات خاصی به شهدای همدان داشتند و در تمام تشییع پیکر مطهر شهدا شرکت می‌کردند و هر زمانی که فرصت داشتند خود نیز به جبهه می‌رفتند.

استاندار همدان با بیان اینکه مردم همدان خاطرات بسیار خوشی از این بزرگ مرد دارند، خاطرنشان کرد: این شهید والامقام هیچگاه ازعلاقه و دلبستگی خود از همدان نبرید و هرگاه جلساتی با ایشان داشتیم جویای احوال مردم همدان بودند.

وی با تاکید بر اینکه شهید رئیسی خدمت به مردم را وظیفه خود می‌دانست و همواره در راستای حل مشکلات مردم در تلاش بود، گفت: وقتی در بحران آب همدان خدمت ایشان رسیدیم و درخواست اعتبار کردیم، ایشان فرمود کمک مالی لطف و عنایت ما نیست بلکه وظیفه ما است که در هیمن راستا یک هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای پروژه آب‌رسانی تزریق کردند و بعد از ۱۷سال  که تنها  ۳۰ درصد کار انجام شده بود طی ۶ ماه پروژه انتقال آب به پایان رسید و طی یک سال هم تصفیه خانه شیخی جان ساخته شد.

 قاسمی فرزاد با بیان اینکه خلوص نیت، تقوا و اخلاص در عمل، در شهید رئیسی موج می‌زد، تصریح کرد: ایشان در نشست مشترکی که با استانداران داشت تاکید می‌کرد هر اقدامی لازم است برای خدمات به مردم انجام دهید.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی معتقد بود که در کار کردن برای مردم، ملاک و معیار رأی نباشد بلکه باید خدمت‌رسانی را سرلوحه خود قرار داد، یادآور شد: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع شهید بیانگر اخلاص ایشان بود که هیچگاه محرومان جامعه را از یاد نمی‌برد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار