قاسمی فرزاد:

شهید رئیسی خود را شاگرد شهید بهشتی می‌دانست/ شهید رئیسی منشا تحولات در عرصه‌های مختلف بود

همدان-استاندار همدان گفت: شهید رئیسی خود را شاگرد شهید بهشتی می‌دانست و شهید بهشتی یکی از شاگردان امام(ره) بود و این عظمت امام(ره) بود که توانست شاگردانی این چنین تربیت کند.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۴۱
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳
شهید رئیسی خود را شاگرد شهید بهشتی می‌دانست/ شهید رئیسی منشا تحولات در عرصه‌های مختلف بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در سومین جلسه هماهنگی ستاد گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) که با حضور فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) و مدیران دستگاه‌ها در سالن شهدای استانداری همدان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و نام امام خمینی(ره) و سیدالشهدای خدمت، اظهار کرد: امیدواریم مردم ما یکبار دیگر با بصیرت و با شناخت عمیق فرد اصلح و در تراز انقلاب اسلامی را انتخاب کنند که بتواند در مسیر این شهید والامقام باشد.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی خود را شاگرد شهید بهشتی می‌دانست و شهید بهشتی یکی از شاگردان امام(ره) بود و این عظمت امام(ره) بود که توانست شاگردانی این چنین تربیت کند، افزود: آنچه که مسلم است شهید رئیسی توانست در این مدت ۳۳ ماه منشا تحولات در عرصه‌های مختلف باشد و یک انقلابی را به پا کردند.

استاندار همدان گفت: در دوره سیزدهم ما شاهد مشکلات عدیده‌ای در بحث سلامت، کرونا، بدهی‌های بانکی، اشتغال، تولید و مراودات اقتصادی بودیم که همه اینها ساماندهی شد.

وی با اشاره به اینکه شهید رئیسی هیچ‌وقت گله و شکایت نکرد، ابراز کرد: این نشات گرفته از مکتب امام(ره) است که برگرفته از ورع و زهد الهی بود که به مقام شهادت رسید؛ ایشان همیشه به منویات رهبری توجه داشت و تلاش می‌کرد به مردم خدمت کند؛ رضای خدا و مصالح مردم را در نظر داشت و می‌گفت عزت دست خداوند است.

قاسمی‌فرزاد با بیان اینکه راه شهادت برای همه کارگزاران وجود دارد و ما مامور به انجام وظیفه هستیم، خاطرنشان کرد: ما آنچه که در طول این سال‌ها داشتیم صرف مردم می‌کنیم؛ امامی که این چنین فرزندانی تربیت کرده باید شان و نکوداشت او مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به برنامه‌های اجرایی به مناسبت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) عنوان کرد: آنچه که امسال باید مورد توجه قرار دهیم تبیین اندیشه‌های امام(ره) و شهید بهشتی است که تا چهلم شهید رئیسی باید خودجوش برگزار شود و در امتداد آن انتخابات است که یک سنگ محک است.

استاندار همدان با بیان اینکه تشییع شهدای خدمت ما یک نمونه بود، ابراز کرد: مردم نشان دادند که این جوش و خروش و این وابستگی، به امام(ره) و رهبری عظیم الشان است و هر وقت لازم باشد به رقم کاستی‌ها، اعتقادات خود را با هیچ چیز عوض نمی‌کنند و باید این را قدر بدانیم.

وی با اشاره به اینکه شهادت آیت الله رئیسی یک وحدت و انسجام سراسری را ایجاد کرد، بیان کرد: باید از ایجاد اقداماتی که می‌تواند منشا اختلاف و چند قطبی شود پرهیز کرد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: از دیگر برنامه ها علاوه بر اعزام زائران به مرقد مطهر امام(ره)، برگزاری نکوداشت با محوریت امام(ره) و شهدای دولت در استان است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان نیز در ادامه اظهار کرد: دولت سیزدهم که دولت «صادق الوعد» بود توانست پروژه‌هایی را که سالیان سال باقیمانده بود، تکمیل کند.

حسن رضانیا افزود: اگر قرار است اندیشه‌های امام(ره) تبیین شود ما امروز برگ برنده و مستند عالی در دست داریم و آن اقدامات دولت «صادق الوعد» است که هرگز نباید فراموش کنیم.

وی گفت: در پیکر شهدای خدمت مردم بدون هیچ تعلقی به استقبال شهدا آمدند و به دنیا نشان دادند که چگونه توانستند دفاع کنند و این افتخار را رقم زدند و در ۸ تیر ماه هم این اتفاق در پای صندوق‌های رأی رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار