خبرهای داغ:
مسئول تشکل دخترانه نورا؛

ثبت نام رُشدواره دُخترانه پَروانه شو - تشکل دخترانه نورا آغاز شد

ثبت نام رُشدواره دُخترانه پَروانه شو - تشکل دخترانه نورا آغاز شد
خدادادی از آغاز ثبت نام رُشدواره دُخترانه پَروانه شو - تشکل دخترانه نورا خبر داد.  
کد خبر: ۹۶۰۲۰۱۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۷

قزوین_ سمیه خدادادی مسئول تشکل دخترانه نورا در گفتگو با بسیج بیان کرد: رویکرد اولین تشکل دخترانه در قزوین از همان ابتدای تاسیس، تلاش در جهت بیداری و معرفت‌افزایی نسل جوان و نوجوان بوده است و این تشکل بدون هیچ گونه وابستگی به مجموعه و ارگانی با یک هویت کاملا مردم پایه فعالیت خودش را در شهر و استان و کشور در حال انجام است.

مسئول تشکل دخترانه نورا بیان کرد: این تشکل در راستای جریان فرهنگ ناب توحیدی و امام رضایی که لازمه یک تشکل مردمی است با رویکردی نوین و با هدف تربیت یک دختر تمدن ساز به عرصه هویت بخشی و معرفت‌افزایی جوان و نوجوان پا گذاشته و رویکرد کلان این تشکل مردم پایه در طراحی ها با پیوست نیز الگوسازی، کادرسازی و شبکه‌سازی است.

وی گفت: اولین دوره طرح رُشدواره دُخترانه پَروانه شو ویژه دختران قزوینی در تابستان ۱۴۰۳ بعنوان نخستین حرکت جامع تربیتی برگزار می شود.

خدادادی عنوان کرد: این طرح تربیتی رشدواره با یک قرار پروانه وار در سایه تابستان ۱۴۰۳ در ۴ ساحت شناختی، معرفتی، مهارتی و تفریحی با سفری از کشف چیستی ها و چرایی ها تا رشد و پروانگی ویژه دختران پایه ششم تا دوازدهم قزوینی بر پایه کتب معارفی و توحیدی طراحی و‌تنظیم شده است.

مسئول تشکل دخترانه نورا تصریح کرد: این رشدواره دخترانه بصورت ترمی که این تابستان نخستین حرکت خودش را طبق برنامه ریزی ها در ۸ هفته بمدت ۱۶ روز با حضور مربیان تربیتی و مهارتی، اساتید عقاید و کادر اجرایی این تشکل برای دختران قزوینی برنامه ریزی صورت گرفته است و در کنار این طرح تربیتی نوجوانان، ویژه مادران هم در ۴ ساحت اما بصورت مجزا و متفاوت طرح ریزی شده است‌.

وی گفت: این طرح رُشدواره دُخترانه پَروانه شو یکی از برنامه محوری و تربیتی در حوزه نوجوانان تشکل دخترانه نورا می‌باشد که ان شاء الله به توکل به حضرت حق و عنایات خاصه حضرت امام علی بن موسی الرضا علیه السلام بتوانیم قدمی در موضوع انسان سازی برای این انقلاب و نظام برداریم.

دختران قزوینی برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند تا روز جمعه ۱۱ خرداده ۱۴۰۳ با شماره ٠٩٩٣۵٨١٨٧٧۴ تماس حاصل نمایند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار