خبرهای داغ:

اولین رویداد فناورانه عصر امید اربعین در فارس برگزار می‌شود

فرمانده سپاه فجر با تشریح اهداف رویداد جامع فناورانه عصر امید اربعین و نمایشگاه دستاوردها، گفت: این رویداد برای اولین بار به‌صورت مشترک و با همکاری سپاه فجر و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دومین کنگره ۱۵ هزار شهید والامقام استان فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۱۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، سردار یدالله بوعلی فرمانده سپاه فجر در دیدار با ریاست و جمعی از مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی فارس ضمن تاکید بر اهمیت موضوع علم و فناوری در رشد و توسعه کشور، گفت: سپاه فجر بر اساس همین نگاه و با توجه به اهمیت این موضوع به راه اندازی یک مرکز جامع علمی و پژوهشی به نام مجتمع علم و فناوری اسوه اقدام کرده و میزبان شرکت‌های دانش بنیان و جوانان نخبه استان فارس است.

سردار یدالله بوعلی با بیان اینکه سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس می‌تواند به عنوان مرجعیت علمی و محور تعامل دانشگاه و دستگاه‌ها نقش آفرینی کند، افزود: مجتمع علم و فناوری اسوه یک الگو و شاخص در زمینه پرورش استعداد‌ها و حمایت از محصولات فناورانه است که طیف وسیعی از محصولات صنعتی تا تالیفات در حوزه علوم انسانی را در بر می‌گیرد.

فرمانده سپاه فجر با اشاره به استقبال دانشجویان و دانش آموزان از طرح راهیان پیشرفت، گفت: به‌زودی نمایشگاه دائمی محصولات دانش بنیان و فناورانه در استان فارس راه اندازی خواهد شد که زمینه آشنایی هر چه بهتر نهادها، دستگاه ها، صنایع و بخصوص قشر نوجوان و جوان کشور با ظرفیت‌ها و تولیدات داخلی را فراهم خواهد آورد.

وی با تشریح اهداف رویداد جامع فناورانه عصر امید اربعین و نمایشگاه دستاوردها، گفت: این رویداد برای اولین بار به‌صورت مشترک و با همکاری سپاه فجر و دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دومین کنگره 15 هزار شهید والامقام استان فارس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: توسعه فرصت‌های فناورانه اربعین حسینی در همگرایی علمی جهان اسلام، خدمت رسانی شرکت‌ها فناور و دانش بنیان به زوار اربعین و توسعه فرهنگ رویداد جهانی اربعین در جامعه دانشگاهی از اهداف اصلی برگزاری این رویداد است.

مجید میکائیلی؛ مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری فارس نیز در این دیدار با بیان اینکه کتاب شهدای علمی استان فارس تالیف و منتشر می‌شود، گفت: رویداد فناورانه عصر امید اربعین که برای اولین بار در استان فارس برگزار می‌شود به‌عنوان یک شاخص و الگو در سطح کشور مطرح شده و ظرفیت‌های علمی و فناوری فارس را در سطح ملی به نمایش درخواهد آورد.

قائدی؛ رئیس دانشگاه آزاد اسلامی فارس نیز در این دیدار تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی فارس با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌ها آماده همکاری با نهاد‌ها و دستگاه‌ها در حوزه علم و فناوری و علوم انسانی است.

به گزارش بسیج، در این دیدار تفاهم نامه مشترک سپاه فجر و دانشگاه آزاد اسلامی فارس در برگزاری اولین رویداد جامع فناورانه عصر امید اربعین و نمایشگاه دستاورد‌ها منعقد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار