شهید آیت الله رئیسی الگویی برای مدیران جهادی

فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) در آئین بزرگداشت شهدای خدمت که در مسجد چهارده معصوم شهرک شکوهیه قم برگزار شد به بیان ویژگی ها و خدمات شهید آیت الله رئیسی پرداخت.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۲۲
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در مسجد چهارده معصوم شهرک شکوهیه قم آیین بزرگداشت شهدای خدمت با سخنرانی سردار محمدرضا موحد فرمانده سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه السلام استان قم برگزار شد.

سردار موحد در این مراسم به بیان ویژگی های برجسته شهید رئیسی پرداخت و بیان کرد: شهید رئیسی مدیری انقلابی، مردمی، ولایتمدار و جهادی بودند. مدیری که در جایگاه ریاست جمهوری عرصه میدان و دیپلماسی را گره زدنند.

وی افزود: ما جز با کار جهادی و انقلابی نخواهیم توانست کار کشور را به سامان برسانیم.

ایشان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری کار جهادی را عامل پیروزی و موفقیت دانست و آن را موجب نورانیت و اخلاص برشمرد.

فرمانده سپاه قم، شهید رئیسی را الگویی برای همه مدیران جهادی آرمانگرا دانست و از ویژگی های بارز ایشان ایمان،تقوا و توکل را برشمرد همچنین شهادت و تشییع میلیونی شهید رئیسی و همراهانشان را نتیجه اخلاص آنها دانست.

سردار موحد گفت: امروز نگاه دنیا به ایران عوض شده است و در پی شهادت رئیس جمهور آیت الله  شهید رئیسی چندین کشور عزای عمومی اعلان کردند.

وی با بیان اینکه تکلیف ما برای انتخاب رئیس‌جمهور بعدی سخت تر شد افزود: نقش رئیس جمهور در دولت اسلامی و نظام اسلامی بسیار مهم است و از همه برای این انتخاب سرنوشت ساز دعوت به عمل آوردند.
و در آخر هم علت عزت امروز شهید رئیسی را تبعیت از ولایت فقیه و رهبری دانست و مقام معظم رهبری را بهترین الگو برای همگان دانست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار