آیت الله شعبانی:

شهید رئیسی در تلاش، مجاهدت و اخلاق محوری زبانزد بود

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: افرادی که از نزدیک با شهید رئیسی در ارتباط بودند تأکید دارند که تواضع رئیس جمهور ستودنی بود و به معنای واقعی کلمه در تلاش، مجاهدت و اخلاق محوری، زبانزد بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۶۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت در جمع مردم شهرستان ملایر، با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید رئیسی، اظهار کرد: در وصف رئیس جمهور در این چند روز صحبت‌های فراوانی مطرح شده که پیام رهبر معظم انقلاب به صورت جامع همه این ویژگی‌ها را بیان کرده است.

وی افزود: افرادی که از نزدیک با شهید رئیسی در ارتباط بودند تأکید دارند که تواضع رئیس جمهور ستودنی بود و به معنای واقعی کلمه در تلاش، مجاهدت و اخلاق محوری، زبانزد بود.

امام جمعه همدان، با تأکید بر اینکه این جلسات تلنگر و تذکری به همه ما است، گفت: شهدایی که امروز برای آنها در این مکان جمع شده‌ایم، شهدای خدمت بوده‌اند بنابراین امروز ما نیز باید در مسیر خدمت به مردم با تمام توان تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در کلام اهل بیت(ع) دارای ارزش بسیار بالایی است، ابراز کرد: فراموش نکنیم که فرصت برای خدمت بسیار کوتاه است و شاید فردا این فرصت وجود نداشته باشد، بنابراین لازم است تا خودمان را برای خدمت به مردم خالص کنیم.

شعبانی موثقی با اشاره به اینکه در روایات آمده است اگر فردی مشکل یک نفر را حل کند از 10 حج برای او بالاتر است، خاطرنشان کرد: در نگاه پیامبر گرامی اسلام(ص) بهترین مردم کسی است که نفعش به مردم برسد.

وی تصریح کرد: در ادامه زمانی که از پیامبر(ص) در مورد بدترین مردم سوال شد، حضرت فرمودند، کسی که مردم را اذیت کند و بدتر از آن کسی که مردم از ترسش او را اکرام کنند، بدترین مردم هستند، اما بدتر از همه آنها کسی است که آخرت خود را برای دنیای دیگران خراب می‌کند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم عیال الله هستند، گفت: اینکه گفته می‌شود مسئولان باید مردمی باشند به خاطر همین اصل است که مردم عیال الله هستند و اگر کسی به مردم خدمت کند، خداوند نیز از او قدردانی می‌کند.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان با خدمت صادقانه به مردم می‌توانند ابدیت خود را تضمین کنند، اظهار کرد: رحمت الهی آنقدر وسیع است که حتی شیطان هم نسبت به رحمت الهی در قیامت طمع می‌کند.

شعبانی موثقی با بیان اینکه در مراسم تشییع پیکر شهدای خدمت، انسجام و وحدتی مثال زدنی در کشور ایجاد شد، ابراز کرد: امیدواریم در انتخابات شاهد روی کار آمدن دولتی مبارک باشیم که به نفع مردم باشد و تمام تلاشش، رفع دغدغه‌ها و مشکلات مردم باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار