اسماعیلی:

باید با مردمی ‌سازی امور، موارد حل و فصل شوند/ ملایر پتانسیل‌های ارزشمندی برای توسعه دارد

همدان-فرماندار ویژه ملایر گفت: با وجود همه خدمات شایسته‌ای که نظام جمهوری اسلامی در روستاها و مناطق محروم داشته است اما چالش‌هایی داریم که باید با مردمی ‌سازی امور موارد حل و فصل شوند.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۹۹
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۹
باید با مردمی ‌سازی امور، موارد حل و فصل شوند/ ملایر پتانسیل‌های ارزشمندی برای توسعه دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سلمان اسماعیلی در همایش آموزشی و توجیهی طرح ملی تکام که با حضور مجتبی‌زاده، معاون قرارگاه جهادی وزارت کشور، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاه در شهرستان ملایر برگزار شد با اشاره به اینکه ملایر پتانسیل بسیار عظیمی برای توسعه همه جانبه دارد، اظهار کرد: نه تنها مردم شریف ایران اسلامی بلکه بسیاری از مردم جهان امروز عزادار عروج رئیس جمهور شهید ما آیت الله رئیسی هستند و در این تلاطم‌ها نقش ارزنده ولایت فقیه است که موجب استحکام مثال زدنی کشور شده است.

وی افزود: با وجود همه خدمات شایسته‌ای که نظام جمهوری اسلامی در روستاها و مناطق محروم داشته است اما چالش‌هایی داریم که باید با مردمی ‌سازی امور موارد حل و فصل شوند.

معاون استاندار و فرماندار ویژه ملایر گفت: مردم می‌توانند با نقش آفرینی در پروژه‌های اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در روستاها باعث توقف مهاجرت از روستاها شده و حتی در یک افق دید روشن باعث مهاجرت معکوس شوند و «طرح ملی تکام» که توسط قرارگاه جهادی وزارت کشور در حال اجرا است با پای کار بودن همه ارکان و دستگاه ها می‌تواند این مهم را به نتیجه برساند.

وی عنوان کرد: با تغییر هندسه ذهنی خود می‌توانیم به این باور برسیم که توسعه همه جانبه و پایدار همراه با عدالت محوری یک امر شدنی است، ملایر با چند ثبت ملی و جهانی و نیروی انسانی متخصص، پتانسیل‌های بسیار ارزشمندی برای توسعه دارد و باید با همراهی مردم یک توسعه مردم پایه را رقم بزنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار