ترکاشوند:

اجر خدمت صادقانه به مردم شهادت است

همدان- مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه شهید رئیسی مزد خدمت جهادی خود را با شهادت گرفت، گفت: اجر خدمت صادقانه به مردم شهادت در راه همین خدمت است.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۵۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، امیر ترکاشوند در مراسم گرامیداشت سالروز  حماسه سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر و بزرگداشت شهادت رئیس‌جمهور مردمی ایران اسلامی، خادم الرضا (ع) و یاران انقلابی همراه ایشان در جمع کارکنان اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان اظهار کرد: برای ادامه راه شهدا باید خدمت صادقانه برای مردم و رضای خدا سرلوحه کارهمه ما باشد.

وی با اشاره به جانفشانی‌های رزمندگان دفاع مقدس و خدمت شبانه‌روزی در آن ایام با بیان خاطراتی از فرماندهان و رزمندگان استان افزود: شهید آیت الله رئیسی نیز دنباله‌رو راه شهدا و رزمندگان بود.

مسئول سازمان بسیج ادارات استان همدان با بیان اینکه شهید رئیسی مزد خدمت جهادی خود را با شهادت گرفت، گفت: اجر خدمت صادقانه به مردم شهادت در راه همین خدمت است.

وی عنوان کرد: امروز وظیفه سنگینی بر دوش مسئولین و کارمندان است که باید ادامه‌دهنده راه رئیس جمهور شهید و شهدای خدمت در خدمت‌رسانی به مردم باشند.

ترکاشوند همچنین به انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و گفت: با توجه به اهمیت این امر باید با دقت انتخاب درست داشته باشیم و فرد اصلح را انتخاب کنیم.

در پایان این مراسم با اهداء لوح سپاس از خانواده شهدا و ایثارگران اداره کل فنی و حرفه‌ای استان همدان تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار