آیت‌الله رئیسی مردی خستگی‌ناپذیر بود

نماینده طرح هجرت طلاب استان یزد گفت: رئیس‌جمهور شهید در راه خدمت به مردم هرگز خسته نمی‌شد وخود را وقف خدمت به مردم کرد و مردم‌دار بود.
کد خبر: ۹۶۰۲۰۸۰
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام مهدی عسکری در جمع بانوان هیئت‌های مذهبی بهاباد و هیئت رزمندگان اسلام این شهرستان که در حسینیه چهارده‌معصوم علیه‌السلام محمدآباد گرد هم آمده بودند در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس امام شهیدان و شهدای خدمت و رئیس‌جمهور شهید حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی اظهارداشت: این عالم مجاهد خستگی‌ناپذیر نمونه‌ای ممتاز از تربیت‌یافتگان مکتب نجات‌بخش اهل‌بیت علیهم‌السلام و انقلاب اسلامی بود که فداکارانه، یاری و خدمت به مظلومان و مبارزه با استکبار جهانی و صهیونیزم غاصب را سرلوحه خویش قرار داده بود.

وی ادامه داد: هر چند تحمل فقدان این مرد بزرگ برای همه ما تلخ و جانکاه است؛ ولی با اتکال به ذات لایزال الهی براین باور، اعتقاد راسخ داریم که «إِنَّ مَعِیَ رَبِّی سَیَهْدِینِ» و همان‌گونه که پس از عروج آسمانی امام راحل عظیم‌الشأن (ره) این راه را پر قدرت ادامه دادیم.

نماینده طلاب و روحانیون طرح هجرت استان یزد با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی توصیف خوبی از ویژگی‌های شهید رئیسی داشتند و از ایشان به‌عنوان عالم مجاهد یاد کردند.

این روحانی و کارشناس مذهبی با اشاره به حضور مداوم و همیشگی شهید رئیسی در بین مردم نقاط مختلف تصریح کرد: شهید رئیسی باکفایت بود و توانست دستاوردهای خوبی را در زمینه‌های مختلف از جمله سیاست خارجی رقم بزند.

وی تصریح کرد: در کمتر از سه سال، ایشان ۴۰ سفر خارجی و حضور مستمر در شهرستان‌ها داشته‌اند که نشان‌دهنده تلاش و جدیت ایشان در خدمت به مردم است.

نماینده طلاب و روحانیون طرح هجرت استان یزد جامعه امروز را نیازمند مدیریتی دانست که در ادامه راه شهدای گران‌قدر چون شهیدان رجایی، بهشتی و رئیسی باشد.

حجت‌الاسلام عسکری خاطرنشان کرد: بدون شک انتخاب افرادی متعهد و انقلابی در آینده می‌تواند این خواسته مردم را برآورده سازد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار