معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان گفت:

همایش جوانی جمعیت در زاهدان برگزار شد

همایش جوانی جمعیت در زاهدان برگزار شد
سردار فقیری گفت: با هدف ترغیب کارکنان به امر ازدواج و فرزند آوری به همت سپاه پاسداران هم زمان با روز ملی جمعیت همایش روز ملی جمعیت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۲۱۳۵
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان با حضور خانواده های سپاهی با همت سپاه سلمان استان همایش روز ملی جمعیت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار شد. 

سردار عوضعلی فقیری معاون هماهنگ کننده سپاه سلمان،  در این  همایش گفت: با هدف ترغیب کارکنان به امر ازدواج و فرزند آوری به همت سپاه پاسداران هم زمان با روز ملی جمعیت  همایش روز ملی جمعیت در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان برگزار گردید.

وی در ادامه افزود: روز ملی جمعیت  بعنوان یک روز مهم در تقویم جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است و به تبع آن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم زمان با  روز ملی جمعیت همایش روز ملی جمعیت را برنامه ریزی کرده است.

 وی با اشاره به جامعه هدف همایش اذعان داشت : در بحث جوانی جمعیت در قرارگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیش بینی هایی انجام شده است تا افراد مجرد و یا تک فرزند و یا کسانی که با مشکلات ناباروری روبرو هستند در این همایش حضور داشته باشند.

وی تصریح کرد: براساس تسهیلاتی که سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برنامه ریزی  کرده است برای همه جامعه هدف همایش ، یک ستاد اجرایی و هشت کارگروه پیش بینی شده است ،تا بتوانیم تسهیلات لازم را برای مجردها تا متأهل شوند وهمچنین افرادی که فرزند ندارند و افرادی که تک فرزنددارند آنها را براساس وظایفی که در سپاه مصوب شده است انجام دهیم وسالانه پی گیری  کنیم.

این مقام مسئول با تاکید این مطلب که امید است، طبق برنامه ریزی های انجام شده در پایان سال آمار مجردین و خانواده های کم جمعیت به حداقل برسد، خاطر نشان کرد: این کارگروه‌ها و ستاد اجرایی  وظیفه پی گیری موارد عنوان شده را در طول سال دارد و درپایان سال به دلیل اهمیت کار برای هر کدام  از رده ها  کارنامه صادر می شود، تا از این رهگذر هم مسئولین دست اندر کار را ترغیب و تشویق کنیم و هم در زمینه ترغیب  خواهران و براداران پاسدار  با ارائه تسهیلاتی که پیش بینی شده است اقداماتی انجام دهیم.

وی با ابراز امیدواری در جهت حل مشکل جمعیتی بعنوان یکی از معضلات اساسی کشور یادآور شد: اقدامات مهمی توسط حوزه  نمایندگی  ولایت فقیه سپاه پاسداران از جمله انجام کارهای فرهنگی ونیز اقداماتی از لحاظ تامین زمین ، وام و همچنین ارائه اعتباراتی در جهت باروری  هم انجام و برنامه ریزی شده است .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار