خبرهای داغ:

کاروان ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از شهرستان شوش به تهران اعزام خواهد شد

فرمانده سپاه شوش گفت:کاروان ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از شهرستان شوش به تهران اعزام خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۳۲
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده سپاه شوش در نشست شورای اداری که در سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: ستاد بزرگداشت مراسمات و کاروان سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شده و مصوباتی داشته است که تا این لحظه با پیگیریهای صورت گرفته از سوی فرماندار محترم و مجموعه فرمانداری و ادارات و دستگاهها و شرکتها،برنامه ریزی های خوبی صورت گرفته و ان شاءالله مابقی موضوعات در حال پیگیری است تا هم اعزام کاروان از نظر کیفی به بهترین شکل صورت بگیرد و هم مراسمات با شکوهی را در شهرستان شاهد باشیم.

وی افزود: مراسماتی توسط حوزه ها و پایگاههای بسیج در حال برنامه ریزی است و یک برنامه محوری در قالب یادواره شهدا و گرامیداشت پانزدهم خرداد و سالروز ارتحال حضرت امام(ره) هم ان شاءالله برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شوش تصریح کرد: برنامه بدرقه ی کاروان اعزامی در سپاه شهرستان را خواهیم داشت که انتظار می رود مسئولین دستگاه های اجرایی برای بدرقه مردم شهرستان حضور داشته باشند.

سرهنگ موسوی یادآور شد: در سال های گذشته شهرستان شوش نظم و انضباط مطلوبی را در اعزام کاروان ها داشته است و با پیگیری ها و برنامه ریزی های انجام شده و کمک همه مجموعه ها ان شاءالله کاروان اعزامی امسال هم منظم و کیفی خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار