معاون دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

اردبیل ۲۴ رتبه کشوری را در جشنواره های فرهنگی کسب کرده است

اردبیل- معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل ۲۴ رتبه کشوری در رشته‌های مختلف جشنواره قرآن و عترت کسب کردند.
کد خبر: ۹۶۰۲۲۳۸
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۸

اردبیل ۲۴ رتبه کشوری را در جشنواره های فرهنگی کسب کرده است

مهدی رهبر در گفتگو با خبرنگار بسیج، اظهار کرد: با اعلام نتایج مرحله کشوری برخی از بخش‌های بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل ۱۶ رتبه کشوری در بخش معارفی، ۲۴ رتبه کشوری در بخش هنری و دو رتبه کشوری نیز در بخش‌های ادبی و پژوهشی کسب کردند.

وی خاطرنشان کرد: مسابقات مرحله نهایی بخش آوایی این جشنواره در مشهد مقدس در حال برگزاری است که امیدواریم دانشگاهیان علوم پزشکی اردبیل نتایج مناسبی در این مسابقات نیز کسب کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل بیان کرد: در روز اول برگزاری مسابقات آوایی آقایان در مشهد، کسب دو رتبه برتر برای دانشگاه در رشته‌های دعاخوانی و ترتیل کارکنان قطعی شده و امیدواریم در روزهای آینده نیز نتایج درخشانی کسب کنیم.

رهبر تصریح کرد: این موفقیت در سایه تلاش‌های فعالان قرآنی دانشگاه محقق شده و امیدواریم امسال نیز دانشگاه علوم پزشکی اردبیل جز دانشگاه های برتر این جشنواره باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار