خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

مسئله فرهنگ نیاز اصلی انسان است

کد خبر: ۹۶۰۲۳۲۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در دیدار شورای راهبردی و اعضای مجامع قرارگاه خاتم الاوصیا با اشاره به اینکه دشمنان و استعمارگران از روش‌های مختلف درصدد هستند تا انسان‌های خوب را به تباهی بکشانند گفت: یکی از روشهای استعمار برای انحراف ذهن ها، استفاده از رخنه های فرهنگی است که ترویج اعتیاد از مصادیق اجتماعی آن است.

آیت الله عبادی افزود: نفوذ دشمن بر مردم از راه‌های مختلف است، از عفاف و حجاب گزفته تا شراب و موسیقی و گران فروشی که باید به جامعه در این زمینه آگاهی داد.

وی با اشاره به آگاهسازی جوانان در خصوص کارشکنی دشمنان گفت: باید جوانان را از این موضوع آگاه کرد که دیدگاه دشمن در هر کشوری به دو طیف نیاز دارد که یک طیف آن اقلیت خائن و طیف دیگر اکثریت کم تجربه هستند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به توطئه دشمن در حذف نیروهای انقلابی و مؤثر ایران، خطاب به اعضای قرارگاه خاتم الاوصیا گفت: کار شما این است که در مقابل دشمن و حذف نیرو‌های خوب و اثرگذار، نیرو‌های خوب را شناسایی و پرورش دهید.

وی گفت: امروز مردم در کشور‌های غربی از ام الفساد‌های ستمگر فاصله می‌گیرند و به سمت آرمان‌های جمهوری اسلامی ایران می‌آیند که نشان از ترویج بیداری اسلامی است.

آیت الله عبادی با بیان اینکه ترسیم کار اصلی شما، حرکت به سوی تمدنی فراگیر است، افزود: باید زمینه ظهور حضرت مهدی(عج) فراهم شود که امیدواریم رهبر انقلاب این پرچم را به دست صاحب اصلی یعنی صاحب الزمان(عج) بدهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار