خبرهای داغ:

حضور مردم در تشییع شهید رئیسی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی به رخ جهانیان کشیده شد و این مشارکت گسترده نشان از علاقه ملت به رئیس‌جمهورشان بود که تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.
کد خبر: ۹۶۰۲۳۹۴
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان سیدصولت مرتضوی امروز در مراسم گرامیداشت شهادت سیدابراهیم رئیسی که در مصلی اهواز برگزار شد، با اشاره به تشییع باشکوه حماسی شهدای خدمت، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در مراسم تشییع پیکر شهید رئیسی به رخ جهانیان کشیده شد و این مشارکت گسترده نشان از علاقه ملت به رئیس‌جمهورشان بود که تهدید‌های دشمنان را به فرصت تبدیل کرد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه گفت: در مراسم تشییع پیکر رئیس جمهور شهیدمان افزون بر ۶۰ هیئت خارجی حضور پیدا کردند، همچنین بیش از ۲۵۰ شخصیت سیاسی و علمی جهان پیام تسلیت فرستادند.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در مدتی کوتاه، ایران را جزو کشور‌های اثرگذار در سیاست بین‌المللی قرار داد تا جایی که دشمنان در برابر ایران اسلامی سر تعظیم فرود آوردند، ادامه داد و گفت: در عملیات عزتمندانه‌ای که علیه رژیم صهیونیستی صورت گرفت، تمام معادلات سیاسی جهان به هم خورد، بیش از ۱۰ کشور جهان از جمله آمریکا در آماده‌باش کامل قرار گرفتند که نشان از اقتدار ایران است.

مرتضوی بیان کرد: امروز کشور‌هایی که به دنبال پرداختن به انزوای سیاسی ایران بودند، به برکت خون شهیدان و اقتدار ایران در دیپلماسی سیاسی، نگاهشان به انزوای غرب و آمریکای پلید است.

 

وی با بیان اینکه شهید رئیسی موثرترین شخصیت در سیاست خارجی بود، افزود: شهید رئیسی با انسجام بخشی داخلی، طرحی نو در سیاست خارجی به راه انداخت تا جایی که تمام گزینه‌های دشمن را از روی میز به زیر میز برد و تنها به مذاکره آبرومندانه و عزت‌مندانه با ملت ایران معتقد بود.

وی با بیان اینکه شخصیت آیت‌الله رئیسی با انقلاب شکل یافت و در دوران قبل از انقلاب به فعالیت‌های مبارزاتی پرداخت، افزود: ذهن خلاق، عشق به تحصیل و روحیه شجاعت‌طلبی او باعث شد در یک بازه کمتر از ۱۰ سال راه ۱۰۰ ساله را طی کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار