خبرهای داغ:

برگزاری مراسم سوگواری شهدای خدمت درجلسه شورای اداری هندیجان

فرماندار هندیجان شهید رئیسی را الگوی عملی خدمت به مردم و نماد مدیریت انقلابی، جهادی و ولایی خواند که جز برای رضای خدا و مردم عزیز ایران کار نکرد و این راه و مسیر را باید الگوی عملی برای ما مدیران باشد .
کد خبر: ۹۶۰۲۱۸۳
|
۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسیج درهندیجان، مراسم سوگواری شهدای خدمت در جلسه اداری با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرمانده ناحیه سپاه و دیگر مسئولان در سالن اجتماعات فرمانداری هندیجان برگزار گردید .

حسین بحرکانی فرماندار هندیجان اظهار داشت : در برهه حساسی رئیس‌جمهور عزیز را از دست دادیم، دشمنان برای بعد از شهادت این مرد بزرگ برنامه ریزی کرده بودند و با توجه به اتفاقات داخل مملکت و پایان مجلس و شهادت رئیس قوه مجریه، معاندان نظام آماده برای رسیدن به اهداف خود بودند ولی حضور خودجوش و میلیونی مردم در شهرهای مختلف و تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای ( مدظله العالی ) کلیه محاسباتشان را بهم زد و آنان را مایوس و ناامید ساخت .

وی افزود: در طول شکوهمند انقلاب اسلامی و در کوران حوادث مختلف، وحدت و همدلی کشور حفظ شده است و از دامن زدن به هرگونه شایعه و اختلاف افکنی و دلسرد کردن مردم از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در فضای مجازی خودداری و اتحاد و وحدت خود را حفظ کنیم.

فرماندار شهرستان هندیجان بحرکانی عنوان نمود : نهضت خدمت رسانی در محلات و سفر به روستاهای شهرستان بمنظور پیگیری مطالبات مردمی آغاز شده و با جدیت در مسیر حل آنها اقدام خواهیم کرد .

وی در ادامه ضمن تاکید لازم بر برنامه ریزی برای تدارک و فراهم کردن مقدمات انتخابات ریاست جمهوری افزود: تجربه برگزاری موفق انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در سال ۱۴۰۲ می‌تواند در زمینه برگزاری هر چه بهتر این انتخابات موثر باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان هندیجان حسین بحرکانی در پایان به اهمیت برگزاری این انتخابات تاکید کرد و گفت: باید کلیه مسئولین ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تلاش خود را برای فراهم کردن شرایط مشارکت حداکثری در تراز انقلاب با هدف تشکیل دولتی قوی و مردمی بکار گیرند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار