سردار ظفری:

شهید رئیسی و همراهانشان به بالاترین درجات رسیدند

همدان-مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: شهید رئیسی و همراهانشان به بالاترین درجات رسیدند.
کد خبر: ۹۶۰۲۵۸۷
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی ظفری در مراسم بزرگداشت شهادت خادم الرضا (ع) شهید جمهور آیت الله رئیسی و شهدای خدمت در نیروگاه شهید مفتح همدان اظهار کرد: شهید رئیسی و همراهانشان به بالاترین درجات رسیدند.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: عملیات خرمشهر تازه شروع ماجرا بود و اگر خدای‌نکرده مجدد جنگی اتفاق بیفتد من حاضرم قسم بخورم که مردم تا پای جان پای این انقلاب می ایستند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان گفت: وقتی امام خمینی(ره) فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد، یعنی غیر از این اگر کسی فکر کند اشتباه کرده است.

وی بیان کرد: آزادسازی خرمشهر جزء معدود عملیات هایی بود که باعث تغییر استراتژی‌ها شد و همین تغییر باعث شد نگاه مجموعه مسئولین که با محوریت دفاع بود تغییر کند و ما پیروز شویم.

سردار ظفری خاطرنشان کرد: ما دو نوع هدف را در جنگ دنبال می‌کردیم که شامل انقلاب اسلامی و دیگری جمهوری اسلامی بود.

وی با بیان اینکه جامعه توحیدی یعنی کمک کردن به هم‌نوعان در سراسر دنیا افزود: ما انقلاب کردیم که خوشبخت شویم و باید از همه امکاناتی که در اختیار داریم در این راستا استفاده کنیم.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس همه به دنبال یک هدف بودند، افزود: ما در جنگ جمهوری اسلامی با دشمن کاملاً موفق عمل کردیم.

وی گفت: آرامش سرمایه یک انسان است، آرامش باعث می‌شود که انسان درست ترین تصمیم را بگیرد، همه ما می‌توانیم سرباز امام زمان(عج) شویم و شایسته بهترین زندگی هستیم و این حق ما است که در تشکیل جامعه توحیدی نقش داشته باشیم.

شهید رئیسی و همراهانشان به بالاترین درجات رسیدند

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار