خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام مصباح:

نیاز امروز مملکت ما تقویت امنیت وثبات آن است

همدان-امام جمعه بهار گفت:آیت الله رئیسی تمام قوا و نیروی خود را معطوف به خلق الله کرد و این دولت جاودانه و ماندگار شد و آنچه مسلم است مسیر انقلاب اسلامی باقی است و نیاز امروز مملکت ما تقویت امنیت و ثبات آن است.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۳۸
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۳
نیاز امروز مملکت ما تقویت امنیت وثبات آن است

به گزارش خبرگزاری بسيج از همدان، حجت‌الاسلام رضا مصباح در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بهار با سفارش همگان به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: روزانه انسان نماز می‌خواند و عبادت‌هایی می‌کند اما باید این موارد وسيله رشد و ارتقای انسان به سوی خداوند متعال شود.

وی با تسلیت سالروز رحلت جانسوز امام خمینی (ره) و بزرگداشت قیام ۱۵ خرداد عنوان کرد: شخصیت امام (ره) شخصیتی مکتبی و ایمانی است و پرورش یافته در مکتب قرآن و اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است.

امام جمعه بهار گفت: امام خمینی (ره) الگویی است که در جامعه‌ای ظهور و بروز پیدا کرد و به تأسی از نبی مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) حرکت خود را شروع کرد و شجاعت و شهامت بی‌نظیر خود را در راه خدمت به خلق خدا به کار گرفت و وقتی تکلیف خود را دانست ذره‌ای سستی نکرد.

وی با بیان اینکه امام خمینی (ره) نه تنها مهندس اسلام، بلکه معمار آن هم بود، تصریح کرد: امام (ره) ترسیم واقعیت و واقعی حکومت اسلامی را به نمایش گذاشت و مصداق بارز مردمی بودن است.

مصباح با اشاره به در پیش بودن انتخابات دولت چهاردهم ادامه داد: سید مظلوم، آیت الله رئیسی تمام قوا و نیروی خود را معطوف به خلق الله کرد و این دولت جاودانه و ماندگار شد و آنچه مسلم است مسیر انقلاب اسلامی باقی است و نیاز امروز مملکت ما تقویت امنیت و ثبات آن است.

وی با اشاره به ویژگی‌های یک نماینده مجلس افزود: نماینده مجلس باید توجه به منافع ملی، وظایف بخشی و درک درست از آنچه که تکلیف دارد، داشته باشد و وظیفه خود را بشناسد و در راستای وظیفه خود کارها را انجام دهد، ما نیز امید داریم منتخبان ملت در مجلس دوازدهم به توصیه‌های دوازده گانه ملت توجه داشته باشند .

امام جمعه شهرستان بهار با بیان اینکه رفح فلسطین به قتلگاه کودکان تبدیل شده، جای سوال است که بعضی از رسانه‌ها و مدعیان حقوق بشر زبان در کام گرفته‌ و سکوت کرده‌اند، تصریح کرد: هم اکنون شکست سیاسی و نظامی اسرائیل رقم خورد و وعده «اسرائیل ۲۵ سال آینده را نمی‌بیند» در حال اتفاق افتادن است.

وی خاطر نشان کرد: مسئول باید عملکرد خوب داشته باشد و رضایت مردم و مسئول خود را به دنبال داشته باشد؛ جای سوال و تامل است که در شهرستان بهار مدت مسؤلیت هر مسئول کارآمد ۴ ماه الی ۸ و ۱۰ ماهه است و سپس مسؤلین کارآمد جابه جا می‌شوند.

مصباح تریبون نماز جمعه را سخنگاه جامعه و مطالبه‌گری اعلام کرد و گفت: همین تریبون نماز جمعه سبب شد که بوی مشمئز کننده که چندین سال مردم شریف شهرستان رنج می‌بردند رفع شود و نیز آب شهرستان به خود بهار برگردد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار