خبرهای داغ:

استاندار خوزستان: مصوبات و پروژه‌های دولت در آبادان و خرمشهر معادل ۳۴ همت است

استاندار خوزستان گفت: مصوبات و پروژه‌های دولت در آبادان و خرمشهر معادل ۳۴ هزار میلیارد تومان است و امیدواریم با تحقق این رقم شاهد پیشرفت محسوس در آبادان و خرمشهر باشیم.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۰۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان روز چهارشنبه ۹ خردادماه پس از دیدار با مدیران صدا و سیما آبادان گفت: خرمشهر و آبادان اهمیت و جایگاه بی نظیری در کشور و میان مسئولان و مردم دارند.

وی افزود: دولت اعتبارات قابل توجهی برای مصوبات و پروژه های این دو شهرستان در نظر گرفته است و امیدواریم با تحقق این مصوبات که معادل ۳۴ هزار میلیارد تومان است با تامین این اعتبار توسط سازمان برنامه و بودجه، وزارت نفت و سایر محل های تامین اعتبار که در مصوبات دولت مشخص شده است با پیگیری جدی بتوانیم شاهد پیشرفت محسوس در آبادان و خرمشهر باشیم.

حسینی محراب اظهار داشت: شهرک صنعتی خرمشهر به عنوان یک شهرک منطقه آزاد جای زیادی برای رشد دارد و جزو مدرن ترین و پیشرفته ترین شهرک های صنعتی کشور محسوب میشود؛ سرمایه گذاری ها و کارگاه های خوبی در آن ایجاد شده است و امیدواریم با تکمیل این زنجیره در شهرک های صنعتی شاهد رشد اشتغال و بهبود کیفیت و نرم افزار کارگاه ها باشیم.

استاندار خوزستان عنوان کرد: با استقبال شرکت های خارجی در انتقال تکنولوژی امیدواریم این شهرک بتواند به اهداف مورد نظر برسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار