خبرهای داغ:

جلسات کارگاهی و آموزشی نقش بسزایی در هدف‌گذاری سپاه دارد

جانشین عقیدتی سپاه گفت: اجرای جلسات کارگاهی و تخصصی و آموزش عقیدتی سیاسی در شبکه آموزش نقش بسزایی در اجرای دقیق برنامه‌های پیش بینی شده و هدف‌گذاری شده در مجموعه سپاه خواهد داشت.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۰۲
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۴

سردار حمید جانشین عقیدتی سپاه در گفتگو با خبرنگار بسیج خوزستان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه آموزشی عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولیعصر و سپاه حضرت ابوالفضل العباس لرستان گفت: برنامه امروز توجیه و آموزش شبکه تربیت آموزش عقیدتی سیاسی سپاه در حوزه ماموریت ها و آموزش های عقیدتی سیاسی در سال ۱۴۰۳ است.

او افزود: ابتدا در خصوص اهمیت و جایگاه مباحث عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و در ادامه در خصوص برنامه ها و فعالیت های امسال آموزش هایی به کارکنان داده شد.

سردار حمید بیان کرد: این برنامه هر سال در رده های اصلی سپاه به صورت متمرکز و غیر متمرکز استانی دنبال می شود و تقریبا پنجمین یا ششمین برنامه‌ای است که ما در سال ۱۴۰۳ برای رده‌های اصلی خود اجرا می‌کنیم.

او همچنین یادآور شد: قطعا اجرای جلسات کارگاهی و تخصصی و آموزش عقیدتی سیاسی در شبکه آموزش نقش بسزایی در اجرای دقیق برنامه های پیش بینی شده و هدف‌گذاری شده در مجموعه سپاه خواهد داشت.

سردار حمید در پایان گفت: اجرای برنامه‌های عقیدتی و سیاسی زمینه ای را ایجاد می‌کند که کارکنان سپاه بتوانند به وظایف سازمانی خود در اجرای ماموریت های دفاعی و امنیتی و تبیین گری بهتر عمل نمایند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار