نماینده ولی فقیه دردیدار با مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام :

شهید آیت‌الله «رئیسی» خود را وقف خدمت به مردم کرده بود

نماینده ولی فقیه دردیدار با مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام گفت :شهید آیت‌الله «رئیسی» خود را وقف خدمت به مردم کرده بود
کد خبر: ۹۶۰۲۶۱۰
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۷

حجت‌الاسلام  والمسلمین دکتر عبدی زاده  با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، گفت: این شهید والامقام شوق خدمت به مردم را داشت و مدام سعی می‌کرد که بی‌واسطه به دغدغه‌های آنان رسیدگی کند. 
حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر عبادی زاده   دردیدار  مسئولین و کارکنان نمایندگی ولی فقیه  در سپاه امام سجاد علیه السلام افزود: شهید آیت‌الله رئیسی با سبک زندگی و مدیریت انقلابی‌اش نشان داد که بعد از ۴۰ سال این تفکر احیا شده است.
نماینده ولی فقیه دراستان  با اشاره به صفاتی که شهید آیت‌الله رئیسی در بین مردم به آنان مشهور بود، عنوان کرد: ایشان در بین مردم به صفاتی همچون رئیس جمهور فعال، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، مردمی، ساده‌زیست، حامی محرومان و مظلومان و ذوب در ولایت مشهور بود.
وی با بیان اینکه شهید آیت‌الله رئیسی خود را وقف خدمت به مردم کرده بود، افزود: این شهید والامقام شوق خدمت به مردم را داشت و مدام سعی می‌کرد تا در میان مردم باشد و بی واسطه به دغدغه‌های آنان رسیدگی کند؛ بنابراین اگر ایشان به صفات اشاره‌شده در بین مردم مشهور شده بودند به این دلیل بود که مردم تمامی این صفات را در ایشان دیده و احساس کرده بودند و قطعاً خدمت به مردم لطفی بود که از جانب خداوند شامل حال شهید آیت‌الله رئیسی شده بود.
حجت‌الاسلام عبادی  زاده  در ادامه با اشاره به ویژگی‌های منحصربه‌فرد شهید آیت‌الله «آل هاشم» و محبوبیت ایشان در میان مردم استان آذربایجان شرقی گفت: شهید آیت‌الله آل هاشم شخصیتی خداترس و خیرخواه برای مردم بود که خود را برای خدمت به مردم وقف کرده بود 
وی  با بیان اینکه سبک زندگی و سیره اخلاقی شهید آیت‌الله آل هاشم موجب مباهات و افتخار روحانیت است، اظهار داشت: شیوه رفتار و عمل این شهید والامقام در قبال خدمت به خلق خداوند، قطعاً بهترین الگو و اسوه برای جامعه روحانیت است.
دکتر عبادی زاده  همچنین با اشاره به صفات جهادی شهید «امیرعبداللهیان» عنوان کرد: یکی از جهادی‌ترین و مقتدر‌ترین وزرای خارجه ما که بعد از انقلاب تصدی این پست را برعهده گرفته، قطعاً شهید امیرعبداللهیان بود که با تلاش‌های شبانه‌روزی‌اش، همواره کوشید تا پاسدار آرمان‌ها و منافع انقلاب اسلامی در جهان باشد.

موسی پولادی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه امام سجاد علیه السلام نیز در ادامه گفت: ولایت مداری، روحیه جهادی و علاقه به خدمتگزاری از مهم ترین ویژگی آیت الله رئیسی بود.
وی گفت: قطعاً رشادت‌ها و فداکاری‌های جهادی و شبانه‌روزی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمع دیگری از خادمان نظام و ولایت تا همیشه روزگار در خاطره ملت ایران اسلامی خواهد ماند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه استان هرمزگان  افزود: انقلاب اسلامی مطابق منطق قرآنی شجره طیبه است و اصل و ریشه آن ثابت است و آیت الله رئیسی ثمره‌ای از ثمرات ارزشمند آن است.
وی  ادامه داد: انقلاب اسلامی در سایه رهبری حکیم و فرزانه ماندگار است و به مسیر پرافتخار خود ادامه خواهد داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد علیه السلام  در ادامه این نشست گفت: آیت الله رئیسی، خدمات بزرگ و ارزشمندی را در طول دوران ریاست جمهوری انجام داد و به صورت شبانه روزی مجاهدت و تلاش صادقانه انجام داده و به تعبیر رهبری این شهید بزرگوار خستگی نمی‌شناخت 
حجت الاسلام پولادی خاطرنشان کرد : آیت الله رئیسی علاوه بر خدمت در داخل کشور، در مجامع خارجی نیز خوش درخشید، از جمله در سازمان ملل و در قلب آمریکا در دفاع از قرآن کریم و حاج قاسم حضور مقتدرانه و با عزت پیدا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار