فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه خبر داد

اعزام یک‌هزار زائر از زرندیه به حرم مطهر امام راحل

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه از اعزام یک‌هزار زائر از این شهرستان به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۴۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرهنگ پاسدار حمید رسولی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه در جمع خبرنگاران از اعزام کاروان یک‌هزار نفری مردم شهرستان زرندیه به مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و گفت: اعزام کاروان سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی با همکاری و پشتیبانی شورای اداری و فرماندار صورت گرفته است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه با بیان اینکه 20 دستگاه اتوبوس برای حمل و نقل زائران از این شهرستان ساماندهی شده است، افزود: عموم مردم ولایت‌مدار و انقلابی می‌توانند برای شرکت در این رویداد بزرگ به مساجد و پایگاه‌های‌ مقاومت بسیج محلات مراجعه و ثبت‌نام کنند.

سرهنگ رسولی تصریح کرد: علاوه بر اعزام به صورت کاروانی، تعداد زیادی از گروه‌های خودجوش مردمی با وسایل نقلیه شخصی نیز در این آیین شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به استقبال گسترده مردم این شهرستان برای شرکت در مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: در همان روزهای ابتدایی ثبت نام ظرفیت اتوبوس‌ها تکمیل شد و در حال پیگیری برای افزایش ظرفیت اعزام هستیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج زرندیه آشنا کردن نسل جوان با آرمان‌های انقلاب و تبیین شعارهای راهبردی انقلاب را ازجمله اهداف اعزام زائران به مرقد مطهر امام خمینی(ره) دانست و افزود: زنده نگه داشتن یاد امام و تجدید میثاق با امام و شهدا، مقابله با توطئه‌های دشمنان و تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب، از سایراهداف مهم این سفر عرفانی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار