خبرهای داغ:
محمدی خبر داد

مرگ دلخراش راننده جوان بر اثر برخورد شدید با تیر چراغ برق در همدان

همدان-روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان گفت: راننده جوان خودروی پژو ۴۰۵ بر اثر تصادف شدید با تیر چراغ برق در جاده تصفیه خانه جان باخت.
کد خبر: ۹۶۰۲۶۶۷
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶

سعید محمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار کرد: ساعت ۱۴ و ۴۸ دقیقه روز چهارشنبه ۹ خرداد ماه در پی تماس خودروهای عبوری با سامانه 125 مبنی بر برخورد یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ با تیر چراغ برق در شهرک بهشتی  (جاده تصفیه خانه)، ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی همدان نیروهای عملیات ایستگاه رسالت  را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: آتش نشانان در کمترین زمان ممکن به محل حادثه رسیدند و در ارزیابی اولیه متوجه شدند در پی این حادثه شدید، راننده خودرو به شدت مصدوم شده و در میان خودروی درهم پیچیده محبوس شده بود.

روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان بیان کرد: آتش‌نشانان با رعایت کامل موارد ایمنی، برق خودرو را قطع کردند و عملیات رهاسازی و خارج کردن راننده را آغاز کردند.

وی عنوان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از ابزار ویژه نجات و تجهیزات مخصوص راننده جوان را که به شدت آسیب دیده بود از خودرو خارج کرده و تحویل امدادگران اورژانس دادند.

محمدی مطرح کرد: متأسفانه به علت جراحت زیاد، مرگ راننده توسط امدادگران اورژانس اعلام شد و در حضور آتش‌نشانان با استفاده از جرثقیل  خودروی سواری به حاشیه امن خیابان انتقال داده شد و امدادگران با پاکسازی محل حادثه، به مأموریت خود پایان دادند.

مرگ دلخراش راننده جوان بر اثر برخورد شدید با تیر چراغ برق در همدان

مرگ دلخراش راننده جوان بر اثر برخورد شدید با تیر چراغ برق در همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار