با اقتدار ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمن با سیاه نمایی دستاوردهای کشور را ضعیف جلوه دهد+عکس

فرمانده سپاه امام رضا عله السلام گفت: اقتدار امنیتی ایران حاصل خون ۳۰۰ هزار شهید است و با اقتدار پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده ایم و اجازه نمی دهیم دشمن دستاوردهای کشور را زیر سوال ببرد و ضعیف جلوه دهد.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۸۲
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴

اقتدار امنیتی ایران حاصل خون ۳۰۰ هزار شهید است و اجازه نمی دهیم سیاه نمایی دشمن دستاوردهای کشور را ضعیف جلوه دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از چناران، سردار غیاثی در همایش گرامیداشت یاد و خاطره ۱۸۰ شهید عشایری استان خراسان رضوی که در چناران برگزار شد با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که دفاع مقدس را گنجینه دانستند اظهار کرد: می‌توان این واقعیت را برای نسل حاضر و آینده معرفی کرد تا فرزندانمان به نیاکان خود افتخار کنند و بتوانند از اقتدار امنیتی ایران اسلامی با وجود دشمنان زیادی که  پیرامون ما هستند دفاع کنند.

وی ضمن تسلیت شهادت شهدای خدمت افزود: وجه تمایز آیت الله رئیسی نسبت به سایر رئیس جمهوران این بود که کار را برای خدا و عمل جهادی انجام می دادند.

غیاثی بیان کرد: آیت الله رئیسی مکتب سربازی را مانند شهید سلیمانی معنا کرد که انتظار داریم رئیس جمهور بعدی هم بتواند مسیر تبعیت از مقام معظم رهبری را طی کند.

وی اعلام کرد: این مراسم در پاسداشت ۱۸۰  شهید عشایری استان خراسان رضوی برگزار شده است. عزت و اقتدار خودمان را مدیون تمامی شهدا هستیم و این شهدا هستند که مسیر درست را مانند یک چراغ نورانی به ما نشان می‌دهند.

خبرنگار/رمضانی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار