به نیابت شهدای خدمت؛

ارائه خدمات پزشکی به ۲٠ هزار نفر در اردوی جهادی بسیج جامعه پزشکی کرمان

اردوی جهادی تخصصی آموزشی، بهداشتی و درمانی به نام  شهدای خدمت برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۸۸
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،   اردوی بزرگ جهادی بسیج جامعه پزشکی کرمان در کهنوج به مناسبت بزرگداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خدمت با حضور معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، مدیرعامل موسسه نیکوکاری رضوان و مسول سازمان بسیج جامعه پزشکی کرمان برگزار شد.

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت:برنامه های سی و پنجمین سالگرد با شعار امام وعده‌های صادق برگزار خواهیم کرد همان وعده هایی که امام(ره) دادند و به وقوع پیوست.

مرادی افزود: یکی از آن وعده های صادق امام، رسیدگی به امور محرومین و مستعضعفان در سطح جامعه بود، به همین مناسبت برنامه‌های اردوی جهادی تخصصی آموزشی، بهداشتی و درمانی به نام  شهدای خدمت برگزار می‌شود.

این مقام مسئول تصریح کرد:   این اردوی جهادی تخصصی به مدت ۶ روز از تاریخ ۱۳ خرداد ماه لغایت ۱۸ خرداد ماه در جنوب استان کرمان به مرکزیت شهرستان کرمان و  شهرستان کهنوج برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: در این اردو خیرین، بسیج جامعه پزشکی، مرکز نیکوکاری رضوان، دانشگاه علوم پزشکی جنوب استان کرمان و نواحی حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان که در مناطق جنوب کشور مستقر هستند فراخوان زده می شود. 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: پایگاه های مقاومت و شبکه بهداشت با شناسایی افراد و معرفی به مرکز مربوطه خدمت رسانی را انجام خواهند داد.

 مرادی تصریح کرد: در حاشیه  اردو برنامه های فرهنگی و آموزشی متعددی مثل کسب وکار و مشاغل خانگی اجرا خواهد شد. 

معاون هماهنگ کننده سپاه ثارالله استان کرمان، خاطر نشان کرد: در این اردو‌ها به بیش از ۲٠ هزار نفر خدمات پزشکی ارائه خواهد شد. 

 

محمدرضا مدروانی مدیر عامل موسسه نیکو کاری رضوان در ادامه افزود: در این اردوی بزرگ جهادی خدمات دندانپزشکی، زنان  و چشم پزشکی انجام می شود که تا کنون بیش از  ۱۴ هزار نفر در این موارد ثبت نام کردند و دو متخصص سرطان شناسی در این گروه حضور دارند

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار