خان محمدی خبر داد

احداث ۳۲ هزار کلاس درس برای دانش‌آموزان در دولت شهید جمهور

همدان-معاون وزیر آموزش و پرورش و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: در دولت شهید رئیسی ۳۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شد که ۵۴ درصد این مدارس با مشارکت خیرین ساخته شده است.
کد خبر: ۹۶۰۲۷۹۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۲
احداث ۳۲ هزار کلاس درس برای دانش‌آموزان در دولت شهید جمهور

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حمیدرضا خان‌محمدی در بیست و ششمین همایش خیرین مدرسه ساز استان همدان با تاکید بر اینکه هیچ سرمایه‌گذاری بالاتر از مدرسه‌سازی‌ نیست، اظهار کرد: در دولت شهید رییسی ساخت هنرستان‌ها رشد ۴۰۰ درصدی داشت.

وی با گرامیداشت شهید آیت الله رییسی و شهدای خدمت افزود: شهید جمهور خیرین را شریک دولت می‌دانست و همواره در حوزه مدرسه‌سازی تاکید داشت که زمینه حضور خیرین و مشارکت آنها برای ساخت مدارس مهیا شود.

رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور اظهار کرد: شهید رئیسی همواره در مراسم افتتاحیه مدارس درس در مناطق محروم حضور پیدا می‌کرد و نگاهش به خیرین درس آموز بود و همچنین ایشان در افتتاح بزرگترین مدرسه روستایی کشور حضور پیدا کرد.

وی گفت: در دولت شهید رئیسی ۳۲ هزار کلاس درس تقدیم دانش آموزان شد که ۵۴ درصد این مدارس با مشارکت خیرین ساخته شده است.

خان‌محمدی با اشاره به اینکه مدرسه محل فرهنگ‌سازی است و خیرین نگین انگشتر ایران زمین هستند، یادآور شد: استان همدان توفیق داشتن مدرسه‌ای به اسم شهید سلیمانی را دارد که کلنگ مدرسه را این شهید بزرگوار بر زمین زدند.

وی ادامه داد: انسجام خیرین در کنار مسئولان استان همدان نشان از توجه به آینده‌ای قوی است و مدرسه‌سازی بسیار ارزشمند است.‌

* اجرای ۳۸ پروژه توسط خیّرین مدرسه ساز در همدان

رییس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان گفت: من به نمایندگی از ۹۰۰ خیر مدرسه ساز استان همدان، شهادت رئیس جمهور آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی را به تمام مردم ایران زمین، تسلیت می‌گویم.

علی‌فراهانی با اشاره به حضور حاج اکبر ابراهیمی، خیّر مدرسه‌ساز کشور در این مراسم، اظهار کرد: ۹ مدرسه کانکسی استان همدان به همّت حاج اکبر ابراهیمی جمع‌آوری و در این مناطق، مدرسه ساخته می‌شود.

وی با بیان اینکه خدمات شایانی در عرصه مدرسه‌سازی انجام شده است افزود: خیّرین مدرسه‌ساز یک جریان نیکو در کشور را رقم زدند که بانی آن مرحوم دکتر حافظی است که نام ایشان را در این مراسم، گرامی می‌داریم.

رئیس مجمع خیّرین مدرسه‌ساز استان همدان با اشاره به اینکه ۳۸ پروژه‌ مدرسه سازی در سطح استان در دست اجرا داریم، گفت: ما همواره به مدرسه سازی نیاز داریم بنابراین باید از وجود خیّرین، نهایت استفاده را ببریم و نسبت به رفع کمبودها اقدامات لازم را انجام دهیم.

در پایان این آیین از ۴۱ خیر مدرسه ساز و مدرسه یار قدردانی شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار