خبرهای داغ:
قمری خبر داد

حضور ۱۵ داور برجسته کشور برای جشنواره دانش‌آموزی «امید فردا» در همدان

همدان-دبیر ستاد دبیرخانه چهل و دومین جشنواره امید فردا در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دانش‌آموزان کشور از حضور ۱۵ داور برجسته کشور در همدان برای چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی امید فردا خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۴۳۴۱
|
۱۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۳
حضور ۱۵ داور برجسته کشور برای جشنواره دانش‌آموزی «امید فردا» در همدان

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مجتبی قمری در جمع خبرنگاران از حضور ۱۵ داور برجسته کشور در همدان برای چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری دانش‌آموزی امید فردا خبر داد و اظهار کرد: ۱۵ داور از جمله آقایان؛ سید حسین فدایی حسین، حسین مسافر آستانه، دکتر مسلم قاسمی و حسن رونده از اساتید برجسته کشور هستند که داوری این دوره از جشنواره در بخش هنرهای نمایشی را بر عهده دارند.

وی تصریح کرد: هفته آینده نیز داوری بخش فیلم با حضور ۱۲ داور در همدان برگزار می‌شود که در حال رایزنی برای دعوت داورهای مطرح کشور هستیم.

دبیر ستاد دبیرخانه چهل و دومین جشنواره فرهنگی هنری امید فردا در بخش هنرهای نمایشی و فیلم کوتاه دانش‌آموزان کشور ادامه داد: بیش از هزار اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده و کارشناسان معاونت پرورشی و فرهنگی همدان، یک گروه داوری از استان انتخاب کردند و آثار دریافتی را پایش کردند و داوران مطرح کشور در حال پایش ثانویه هستند تا پنج اثر منتخب را انتخاب کنند.

وی مطرح کرد: برگزیدگان این جشنواره در تابستان ۱۴۰۳ در اختتامیه‌ی جشنواره، حضور پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار