خبرهای داغ:
ربیعی:

هدف دشمنان نظام اسلامی جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است

همدان-مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: هدف دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های متصل به آنها، جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۲۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حسین ربیعی در گردهمایی کارشناسان اطلاع رسانی و روابط عمومی مناطق ۲۰ گانه استان و رابطین خبری معاونت‌های اداره کل آموزش و پرورش استان همدان، اظهار کرد: سازمان و نهادی که بخواهد ارتباط بهتری با مردم داشته باشد و با بهره‌وری بیشتر کارهای خود را انجام دهد، نیازمند یک روابط عمومی قوی برای انعکاس فعالیت‌های خود و حفظ ارتباط با مردم است.

وی افزود: در این راستا نقش روابط عمومی در آموزش و پرورش خطیرتر است، چرا که مخاطبان آموزش و پرورش هم از لحاظ تعداد معلمان و نیروها و هم از لحاظ دانش‌آموزان و اولیاء بسیار گسترده است.

مسئول قرارگاه فضای مجازی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: آموزش و پرورش بخش عمده‌ای از کشور را در بر می‌گیرد، طبیعتاً روابط عمومی آموزش و پرورش به عنوان پلی میان دستگاه و مردم، باید بسیار کارآمدتر و پرتلاش‌تر ظاهر شده و به فعالیت بپردازد.

وی با بیان اینکه در بستر فضای مجازی به عنوان یک واقعیت در جهان امروز، فرصت‌ها و تهدیدات در کنار هم نهفته است، گفت: دشمنان با مسموم کردن فضای رسانه و جهت‌دهی آن به نفع خود و با استفاده از حربه دروغ پراکنی، به دنبال زیر سئوال بردن کارکردها و خدمات ارزنده انقلاب اسلامی در این سال‌ها بوده‌اند و هستند.

ربیعی با بیان اینکه هدف دشمنان نظام اسلامی و رسانه‌های متصل به آنها، جدا کردن مردم از هسته انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: در این عرصه دلسوزان انقلاب در تولید محتوا اقدامات خوبی را انجام داده‌اند، اما همچنان نیازمند برنامه‌ریزی و حرکت مطلوب‌تر در این مسیر هستیم.

وی تصریح کرد: تولید محتوا در راستای پاسخ به شبهات، دروغ پراکنی و فریب افکار عمومی، رویکردی است که باید مدیران روابط عمومی در فضای مجازی دنبال کنند و این مهم نیازمند اقدامات موثر و دلسوزانه این عزیزان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار