خبرهای داغ:
استاندار خراسان جنوبی :

آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم، سبک جدیدی از مدیریت جهادی و ولایت‌محور ارائه داد

استاندار خراسان جنوبی گفت: آیت الله رئیسی در دولت سیزدهم، الگو و سبک جدیدی از مدیریت جهادی و ولایت‌محور ارائه داد. 
کد خبر: ۹۶۰۲۸۶۴
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، قناعت استاندار خراسان جنوبی در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت که در امامزاده سید مرتضی(ع) روستای سیدان شهرستان درمیان برگزار شد، اظهار کرد: شهادت آیت الله رئیسی غم و مصیبت بزرگ و داغ سنگینی برای ملت ایران به ویژه مردم خراسان جنوبی بود اما پیام آرامش‌بخش رهبر معظم انقلاب همانند آب بر روی آتشی بود که دل‌ها را آرام کرد.

وی با بیان اینکه مراسم تشییع شهدای خدمت در تبریز، قم، تهران، خراسان جنوبی و خراسان رضوی با حضور میلیونی مردم برگزار شد، تأکید کرد : خدا را شاکریم که از نعمت ولایت برخوردار هستیم چون اتفاق‌های بسیار بزرگی رخ می‌دهد اما کشور همچنان به حرکت خود ادامه می‌دهد و خللی ایجاد نمی‌شود.

استاندار با اشاره به اینکه در هر جای دنیا با فوت، بیماری یا کناره گیری رئیس جمهوری، حکومت نظامی و حالت فوق العاده برقرار می‌شود، متذکر شد: طی هفته‌های اخیر در حین انتقال قدرت در قوه مقننه، حادثه ناگوار شهادت رئیس قوه مجریه و رئیس جمهور اما خبری از حکومت نظامی و حالت فوق العاده نبود چون در رأس کشور یک حکیم فرزانه و کاربلد است.

قناعت حفظ اقتدار و یکپارچگی کشور را از برکات وجود رهبر معظم انقلاب برشمرد و تصریح کرد: انتقال قدرت از مجلس یازدهم به مجلس دوازدهم و انتقال قدرت بعد از شهادت آیت الله رئیسی به معاون اول رئیس جمهور در فضایی آرام و بدون التهاب انجام شد.

وی با بیان اینکه کشور در حال آماده شدن برای برگزاری انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری در هشتم تیرماه است، گفت: مشیت و تقدیر الهی بر این است که حیات و استمرار حرکت انقلاب اسلامی بر اساس خون شهدا باشد. 

وی با بیان اینکه آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم یک الگو و سبک جدید مدیریتی عالی جهادی و ولایت‌محور ارائه داد، گفت: جلسات بزرگداشت ضمن یاد شهدای خدمت، آغاز حرکتی جدید و ارائه الگوی مدیریت انقلابی و جهادی است که آیت الله رئیسی بنا نهاد.

استاندار با اشاره به الگوی موفق مردم‌داری همراه با خدمتگزاری شهید آیت الله رئیسی تصریح کرد: ایشان همیشه می‌گفت شأن مدیران کار کردن و خدمت به مردم و جبران عقب‌ ماندگی‌هاست.

قناعت ادامه داد: دفتر دیگری که شهید آیت الله رئیسی گشود، الگوی تبعیت محض و کامل از ولایت فقیه و نائب امام زمان (عج) است.

وی عنوان کرد: تجمیع معنویت و مدیریت قاطع و فسادستیز از دفاتری دیگری است که شهید آیت الله رئیسی گشود و کارهای بزرگ زیربنایی و حرکت‌ های اساسی در کشور انجام داد.

استاندار با بیان اینکه در دوران ریاست جمهوری آیت الله رئیسی بیشترین سفرهای خارجی صورت گرفت و در مراسم تشییع ایشان ۷۰ مقام عالی رتبه جهانی وارد کشور شدند، افزود: دولت‌های یک چهارم جمعیت جهان عزای عمومی اعلام کردند.

قناعت تأکید کرد: شهید آیت الله رئیسی با خدمت به مردم، سفرهای استانی و انجام کارهای زیربنایی ریل‌گذاری خوبی در دولت سیزدهم انجام شد که باید در آزمون هشتم تیرماه دقت کنیم همین روند ادامه پیدا کند.

وی افزود: یکی دیگر از الگوها و دفاتری که شهید آیت الله رئیسی گشود، ابهت اقتدار کمرشکن مقابل دشمنان و در عین حال تا کمر خم شدن برای محرومین و پابرهنگان بود و این برای مردم اثبات شده است.

استاندار با بیان اینکه ه که به فرمایش رهبر معظم انقلاب، شهید رئیسی مظهر شعارها و آرمان‌های انقلاب است، متذکر شد: در دولت سیزدهم مدیریت اقتصادی بر اساس آموزه‌های اسلام شگل گرفت و طبق آخرین گزارش دیوان محاسبات تمام بدهی‌های دولت‌های گذشته در حال پرداخت است و تا پایان امسال صفر می‌شود بدون اینکه پول بدون پشتوانه چاپ شود.

قناعت با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی مثل شهید رجایی مردم‌دار و مردم‌زیست بود و بهشتی شد، گفت: سردار سلیمانی می‌گفت «باید شهید باشی تا شهید شوی»؛ شهید آیت الله رئیسی هم قبل از شهادتش، شهید خدمت و شهید اخلاق و تقوا و کارهای جهادی و شهید صبر بود.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی با شهادت به وصال سعادت اخروی رسید و باید به ملت ایران تسلیت گفت که یک سرباز ولایت و وطن را از دست دادند اما این مردم تجربه پای نظام ماندن را دارند و در یک روز ۷۲ تن از مسئولان کشور به شهادت رسیدند و یک ماه بعد رئیس جمهور به شهادت رسید اما کشور به روند خود ادامه داد.

وی بیان کرد: اکنون هم به برکت وجود مقام معظم رهبری شاهد فضایی آرام در کشور هستیم و ان‌شاء‌الله روند خدمت‌رسانی ادامه خواهد داشت. 

استاندار افزود: جهان در حال تحول است و تحول هم به سمت تضعیف جبهه استکبار و تقویت مقاومت با محوریت ایران اسلامی می‌باشد.

قناعت با تأکید بر اینکه اکنون نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تبدیل به درخت تنومندی شده و جمهوری اسلامی ایران تبدیل به کشوری تأثیرگذار و ابرقدرت شده است، گفت: در عملیات وعده صادق، هشت تا ۱۰ کشور دنیا اسرائیل را کمک می‌کردند که عملیات ما را کمرنگ کنند.

وی تأکید کرد: انتظار است همه کمک کنند تا در انتخابات ریاست جمهوری شاهد حضور گسترده مردم عزیز کشور باشیم و همین روند انقلابی و خدمتگزاری و ریل‌گذاری که شهید آیت الله رئیسی ایجاد کرده، ادامه یابد.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار