خبرهای داغ:
الگو باشیم |

گفتگوی بسیج با مسئول یک گروه‌ جهادی که دغدغه اصلی‌شان، سالم‌سازی سفره‌های مردم است

گروه جهادی «شهیدان وحیدی» با هدف ایجاد سفره سالم، تولید نسل سالم و حفظ محیط زیست در استان خراسان شمالی راه اندازی شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۸۷۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج بیان کرد: ما به فضل الهی توانستیم با حضور جمعی از نخبگان، اولین گروه جهادی بسیج بیولوژیک را با نام «شهیدان وحیدی» و با هدف ایجاد سفره سالم، تولید نسل سالم و حفظ محیط زیست در استان خراسان شمالی راه اندازی کردیم و به کل کشور خدمات دهیم. 

وی با اشاره به خدمات و اقداماتی که از سوی این گروه جهادی ارائه می‌شود، گفت: از جمله کارهای ما می‌توان به تولید غذاهای سالم که منجر می شود جامعه و نسل سالم داشته باشیم اشاره کرد. در این راستا اقداماتی همچون حذف قند و سموم از چغندر قند، سبزیجات و محصولات باغات را در دستورکار قرار دادیم. 

ابراهیمی تاکید کرد: از مسئولان انتظار داریم در همه عرصه‌ها به فرامین رهبر معظم انقلاب توجه کرده و دستورات ایشان را چراغ راه خود قرار دهند. 

وی با تاکید بر مقوله ازدیاد نسل با توجه به تاکیدات رهبر انقلاب گفت: ناباروری که هم اکنون در جامعه مشاهده می‌شود بخاطر سفره‌های ناسالم است که با جمعی از نخبگان کشوری در حوزه علم بیولوژیک دور هم جمع شدیم تا سفره ها را به سمت سالم سازی حرکت دهیم. 

ابراهیمی با اشاره به تعامل و همکاری گروه جهادی متبوعش با دیگر گروه های جهادی، فرمانده حوزه ها و پایگاههای بسیج گفت: زمانی‌که فرمانده نواحی مقاومت استان متوجه اقدامات و فعالیت‌های ما شدند، کمک کردند تا بستر مناسبی برای اطلاع رسانی به مردم فراهم شود و تا جایی که ممکن بوده کمک‌های لازم را مبذول داشته‌اند. 

وی با قدردانی از سپاه و بسیج، اظهارداشت: از این دو مجموعه قدردانی می‌کنیم که بستر را فراهم کردند و سر خط آمدند و کمک کردند و فرمایش رهبر انقلاب زمین نماند.

 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار