مراسم گرامیداشت شهادت شهدای خدمت در جمع مردم ولایتمدار مشهد

مراسم باشکوه بزرگداشت شهادت شهدای راه خدمت، سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای گرانقدر همراه ایشان با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار مشهد برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۲۹۹۹
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۴۴
مراسم گرامیداشت شهادت شهدای خدمت در جمع مردم ولایتمدار مشهد

مراسم گرامیداشت هفتمین روز شهادت شهدای خدمت در جمع مردم ولایتمدار مشهد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، مراسم باشکوه بزرگداشت شهادت شهدای راه خدمت، خادم الرضا (ع)، خادم مردم، سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای گرانقدر همراه ایشان که در سانحه هوایی در راه خدمت به مردم شهید شدند، با حضور اقشار مختلف مردم ولایتمدار و شهید پرور مشهد، فرمانده و بسیجیان مومن و قدرشناس حوزه شش ناحیه مالک اشتر مشهد در مسجد انصار المهدی (عج) برگزار شد.

در این مراسم باشکوه بسیجیان با قرائت قرآن، سخنرانی توسط حجت الاسلام معبودی، مداحی و ذکر مصیبت، ضمن تجدید عهد با آرمان های مقدس شهداء، یاد و خاطره رئیس جمهور شهید و همراهانشان را گرامی داشتند.

در حاشیه این مراسم بسیجیان غیور و انقلابی، با هدف تجلیل از جایگاه و مقام شامخ شهدا، بازخوانی و تبیین خدمات شهیدان خدمت، ضمن بیان احساسات خود و آن چه در دل دارند روی کاغد آوردند و دل نوشته هایی برای رئیس جمهور شهید و محبوب جمهوری اسلامی ایران به یادگار گذاشتند.

آیت‌ الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور لحظه ای از مردم غافل نشد و از آن ها جدا نبود، شبانه روز برای مردم پای کار بود، این شهید والامقام عاشق خدمت به کشور و مردم بود، خستگی را خسته و از پای درآورده بود.

#بزرگداشت شهدا     #خادمان_ملت     #سیدالشهدای_خدمت     #شهیدجمهور     #خادم_الرضا

#دلنوشته     #آیت_الله_رئیسی     #خراسان_رضوی     #ناحیه_مالک_اشتر_مشهد

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار