شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود

فرمانده حوزه پنج مالک اشتر گفت: شهید رئیسی احیاگر خدمت جهادی و انقلابی بود که با تلاشی شبانه روز در کمال فروتنی و تواضع در بین مردم خدمت می کرد. 
کد خبر: ۹۶۱۱۲۳۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۸:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، ستوان یکم پاسدار مسعود عطائیان در محفل انس با قرآن کریم و گرامیداشت چهلمین روز شهادت شهید جمهور، شهید خدمت، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی  و شهدای همراهشان که در فضایی سرشار از معنویت با حضور قاریان بین المللی در مسجد المهدی (عج) با هدف بزرگداشت و قدردانی از زحمات و خدمات ارزنده شهید جمهور، خادم الرضا (ع) و شهیدان خدمت با حضور بسیجیان حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد برگزار شد اظهار کرد: سرافرازی و شکوه ایران اسلامی، مرهون پایمردی بزرگ مردانی است که با تقدیم جان خویش از هیچ کوششی فروگذار نکردند.

وی افزود: آیت الله سید ابراهیم رئیسی تمام وقت خود را صرف خدمت به مردم می کرد و هرگز برای پیگیری مشکلات مردم خستگی را نمی شناخت. شهید رئیسی در همه شئون زندگی و مدیریت امور تعالیم قرآن را سرلوحه کار خود قرار می داد و در حین خدمت به مردم آسمانی شد.

فرمانده حوزه پنج مالک اشتر خاطرنشان کرد: شهدا با عمل به پیام قرآنی و کلام اهل بیت (ع) توانستند جان خود را در طبق اخلاص گذاشته و از دین، ناموس و مرز کشور صیانت کنند و اجازه ندهند دشمنان این مرز و بوم ذره ای به  جمهوری اسلامی ایران خدشه ای وارد کنند. ما نیز امروز وظیفه سنگربانی و صیانت از این سرمایه های معنوی را داریم و تنها راه آن نیز تحکیم مبانی دینی و ارزشی بر محور قرآن و کلام اهل بیت (ع) است.

خبرنگار/ عبدالنبی حدادی

 

محفل انس با قرآن کریم به نیت شهدای خدمت در مشهد

 

محفل انس با قرآن کریم به نیت شهدای خدمت در مشهد

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار