مادحین در بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش اساسی و مهمی دارند

رئیس سازمان بسیج مداحان وهیآت مذهبی کشور با حضور سرهنگ پاسدار قورزایی مسؤل ستاد بسیج اقشار و متخصصین سپاه سلمان و سرهنگ پاسدار کلاته مدیر برنامه و بودجه سازمان بسیج مداحان کشور و سرهنگ پاسدار صالحی مسئول سازمان بسیج مداحان سپاه سلمان سیستان وبلوچستان با سردار آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان دیدار کردند.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۰۲
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی خورسندی، رئیس بسبج مداحان و هیئات مذهبی کشور گفت: مادحین در بصیرت‌افزایی و حضور حداکثری مردم در انتخابات نقش اساسی و مهمی دارند.

وی در ادامه افزود: اگر در جامعه محافل و مجالس مختلف را رصد کنیم، متوجه می‌شویم که یکی از تأثیرگذارترین محافل و مجالس از نظر فراوانی جمعیت و مخاطب مجالس اهل بیت (ع) است.

خورسندی خاطرنشان کرد: مداحان  اثرگذارترین افراد و مخاطبان آنها نیز اثرپذیرترین قشر در جامعه هستند و کلام  مداح با اشک مردم و تأثیرپذیری عجیب قلبی از سوی مخاطبان همراه است، این نعمتی است که خدا به مداحان اهل بیت علیهم السلام عنایت کرده است .

 در ادامه سردار پرویز آبسالان جانشین فرمانده سپاه سلمان استان، تصریح کرد :مداحان به عنوان افرادی که تریبون و مستمع بسیاری در اختیار دارند، می‌توانند بر اساس وظیفه جهاد تبیین خود، در شرایط کنونی نقش‌آفرینی بسیاری داشته باشند.

وی یادآور شد: جهاد تبیین که مقام معظم رهبری به آن تاکید دارند وظیفه مداحان را بسیار دشوار می‌کند و مداحان باید با بهره گیری از تریبون اقدام به جهاد تبیین کنند.

آبسالان با اشاره به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و اهمیت تشویق مردم به حضور در انتخابات ادامه داد: مردم خودشان با تعقل تصمیم می‌گیرند که چه کسی را انتخاب کنند و بنابراین باید مداحان برای زمینه‌سازی تحقق مشارکت حداکثری همت کنند و این امری ضروری و مطالبه جدی رهبر حکیم انقلاب است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار