یادداشت

۱۲پیام راهبردی در نامه امام خامنه ای به جوانان آمریکا

تائید حرکت دانشجویان دانشگاهای آمریکا واروپا با تعبیر ایستادن شما در نقطه درست تاریخ
کد خبر: ۹۶۰۳۰۴۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان، ۱۲پیام راهبردی در نامه امام خامنه ای به جوانان آمریکا را مرور می کنیم

 ۱_تائید حرکت دانشجویان دانشگاهای آمریکا واروپا با تعبیر ایستادن شما در نقطه درست تاریخ.

 ۲_تشکیل جبهه مقاومت در آمریکا با حضور در صحنه دفاع از فلسطین این یعنی افزایش جغرافیای مقاومت از ۵،۶،کشور تا دور دست ترین نقاط جهان مخصوصاً آمریکا واین نشان دهنده بیداری اسلامی در پرتو مقاومت اسلامی است

 ۳_نقش جبهه مقاومت در دفع ظلم ظالم ترین تروریست های عالم که معظم له در این بخش نامه اینگونه اشاره کردند:جبهه‌ی بزرگ مقاومت در نقطه‌ای دور، با همین ادراک و احساسات امروز شما، سال‌ها است مبارزه می‌کند. هدف این مبارزه، توقّفِ ظلمِ آشکاری است که یک شبکه‌ی تروریست و بی‌رحم به نام «صهیونیست‌ها»، از سال‌ها پیش بر ملّت فلسطین وارد ساخته

 ۴_اشاره به ترکیب جمعیتی مسلمان،مسیحی،یهودی،فلسطین که صهیونیست ها این سرزمین را برای اهداف خود اشغال وغصب کرده وبه هیچ کدام از ادیان سماوی هم رحم نکردند.

 ۵_معرفی متهم ردیف اول ایجاد این شجره خبیثه برای دانشجویان آمریکایی که آن عبارت است از:بزرگترین حامی این رژیم غاصب، پس از نخستین کمک‌های انگلیسی، دولت ایالات متّحده‌ی آمریکا است که پشتیبانی‌های سیاسی و اقتصادی و تسلیحاتی از آن رژیم را یکسره ادامه داده ۶_سیاست سخت وسنگین مشت آهنین که برای سرکوب فلسطینیان بی دفاع امروز به اوج خود رسیده:

۷_توجه جوانان آمریکایی به نقش صِقل ومرکزیتی جمهوری اسلامی ایران در ایجاد وتشکیل هسته های مقاومت،جریان مقاومت،دولت مقاومت،ومکتب مقاومت.

۸_نقش بنگاهای رسانه ای که قدرت تولید شایعه حمایت،و معرفی مقاومت بعنوان گروه تروریستی،وپاکسازی جنایات جانیان عالم صهیونیست ها بعنوان دفاع مشروع باایجاد جنگ روایتها.

 ۹_تغییر وضعیت مقاومت اسلامی از انزوا به بالاترین شکل دفاعی و مقاومت در مقابل استکبار جهانی ودور راندن آنها از پهنه جغرافیای کشورهای اسلامی.

 ۱۰_حرکت دانشجویی در آمریکا توسط جوانان آمریکا باعث افزایش دانشگاهها از آمریکا به سایر نقاط جهان

 ۱۱_احساس همدردی یک رهبر الهی برای کسانی که به عدالت بلند می شوند ولو غیر مسلمانانی باشند که هدف آنها مبارزه باظلم است.

۱۲_دستور قران که به همه فاستقم کماامرت را گوشزد می کند که می توان از این فراز فهمید حتی غیر مسلمانان هم برای کمک به کسی که به او ظلم شده قیام کنند پیروز خواهند شد ویقیناً تحقق وعده الهی در پاداش به مدافعان از مظلومان را نصیب آنان خواهد کرد.

 

محسن سنجری

ارسال نظرات
آخرین اخبار