مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج خبر داد؛

اعزام ۴۰۰۰ زائر کرمانی به مرقد مطهر حضرت امام (ره)

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله کرمان از اعزام ۴ هزار زائر کرمانی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) به مناسبت سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۰۷۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۱




غلامعباس نکونام مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: باتوجه به استقبال گسترده مردم با پشتیبانی سایر نهاد‌ها و دستگاه‌ها اعزام قریب به ۴هزار زائر برای مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران انتظار می‌رود.

وی افزود: برای بررسی روند اعزام و انجام کار، پنج جلسه، قرارگاه شهید فهمیده با حضور معاونین استاندار و پشتیبانی از طرف تمامی ادارات انجام شده است.

نکونام با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل ارسالی سپاه اعزام انجام می‌شود، گفت: سهمیه اعزام را به سراسر شهرستان‌های استان برای حضور اقشار مختلف مردم ابلاغ کرده‌ایم و قریب به ۸۰ دستگاه اتوبوس رفت و برگشت نیز در نظر گرفته شده است.

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه ثارالله استان کرمان به تمهدیدات در نظر گرفته شده برای اعزام زائران اشاره کرد و گفت: رایزنی‌هایی با اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای برای تأمین وسایل ایاب و ذهاب انجام شده است.

نکونام افزود: زائران ضمن حضور در مراسم سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب در طول مسیر مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علی‌ها و مسجد جمکران را نیز زیارت خواهند کرد و همچنین برای زائرین نواحی جنوبی و شرقی استان، زیارت قبر شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در نظر گرفته شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار