سخنگوی دولت:

شهید رئیسی مرد تکمیل‌کننده طرح‌های ناتمام بود

سخنگوی دولت گفت:شهید رئیسی مرد تکمیل‌کننده طرح‌های ناتمام بود و برنامه ویژه‌ای برای پروژه‌هایی که ابتر مانده بود داشتند
کد خبر: ۹۶۰۳۲۰۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۱

شهید رئیسی مرد تکمیل‌کننده طرح‌های ناتمام بود

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،علی بهادری جهرمی پیش از ظهر امروز در مراسم تبیین اقدامات جهادی شهدای خدمت که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد اظهار داشت: شهید رئیسی در تمامی مواقعی که کشور دچار مشکلات بزرگی می‌شد با توکل به خداوند و مشورت جمعی مسیر را باقدرت طی می‌کرد.

وی با بیان اینکه مردمی‌بودن از ویژگی خاص شهید رئیسی بود افزود: در تشییع پیکر شهدای خدمت و مراسم‌های سوگواری دیدیم که تمامی اقشار جامعه با تمامی سلایق، مجلس گرامیداشت برپا کرده بودند.

سخنگو دولت گفت: برخی ادعای مردمی‌بودن دارند درحالی‌که در وقت تصمیم‌گیری، مواردی که اصلاً به نفع مردم نیست را برمی‌گزینند.

رعایت اخلاق سیاسی ویژگی بارز شهید رئیسی بود

وی تصریح کرد: رعایت اخلاق سیاسی در انتخابات و در دوران ریاست‌جمهوری از ویژگی‌های بارز شهید رئیسی بود و حتی در مقطعی که هجمه‌های زیادی به دولت وارد می‌شد باز هم تحت‌تأثیر قرار نگرفتند و کشور را دچار ناملایمات نکردند.

جهرمی با بیان اینکه شهید رئیسی با تک‌تک مفاسد، برنامه برخورد طراحی کرده بودند گفت: هیچ از اعضای دولت چک سفید امضا پیش شهید رئیسی نداشتند و این شهید هیچ خط قرمزی برای رسیدگی به تخلفات و برخورد با مدیران نداشت و همچنین تذکرات همواره درون دولت جاری بود.

جهرمی ادامه داد: برخورد با مافیای فساد به شکلی پیش رفت که در عرض یک سال سه مؤسسه مالی اعتباری منحل شد بدون اینکه باعث ایجاد ناآرامی در کشور شود.

شهید رئیسی تعارفی با مدیران متخلف نداشت

سخنگوی دولت گفت: هیچ یک از اعضای دولت چک سفید امضا پیش شهید رئیسی نداشتند و این شهید هیچ تعارفی برای رسیدگی به تخلفات و برخورد با مدیران نداشت.

جهرمی تصریح کرد: در انتخابات پیشرو نیز مردم انتظار دارند هرکسی که رئیس‌جمهور و یا بر مسندی خواهد نشست طرح‌های نیمه‌تمام را پیگیری و با فساد مقابله و پیشگیری کند.

وی افزود: شهید رئیسی در واردات نهاده‌های دامی مخالف انحصارگرایی بودند و به همین علت بازارهای جدید برای کاهش قیمت و تأمین امنیت غذایی شکل داده شد.

 شهید رئیسی توصیه به تعامل و هم‌افزایی می‌کردند

سخنگوی دولت گفت: شهید رئیسی همواره توصیه می‌کردند برای حل مشکلات مردم با تمامی سلایق باید تعامل و هم‌افزایی کرد؛ اما دچار انحراف از مسیر هم نشد.

جهرمی تأکید کرد: دیپلماسی شخص شهید رئیسی باعث شده بود تا کلید حل در تمامی حوزه‌ها از جمله عضویت در شانگهای و ورود واکسن شود و در ماجرای غزه و وعده صادق نیز هم‌افزایی و تعامل میدان و دیپلماسی را شاهد بودیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار