خبرهای داغ:

برای اقتصاد کشور نیاز به نیروی جوان داریم/ ما با تهدید جمعیت مواجه هستیم

فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان گفت: برای رشد اقتصاد کشور به نیروی جوان نیازمندیم در حالی که با این روند جمعیتی با تهدید مواجه هستیم.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۳۸
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۳

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج خوزستان ضمن گرامیداشت روز ۱۵ خرداد گفت: انقلاب اسلامی محصول و مرهون هدایت‌های حضرت امام است که برای استقلال این کشور و برای اینکه ایران ما بر مبنای باورهای دینی و اعتقادات مردم پایه‌ریزی شود و بتواند به پیشرفت و همه آن چیزی که تراز جهانی دارد برسد، تدابیر بلندی داشتند و امروز نیز مقام معظم رهبری با همان نگاه کشور را هدایت می‌کند.

او یکی از مسایل مهم امروز کشور را جمعیت دانست که پایه همه موضوعات است و افزود: اگر بخواهیم در بخش‌های مختلف موفق باشیم، باید جمعیت ما جوان باشد و رهبر انقلاب نیز روی آن بسیار تاکید دارند.

سرتیپ پاسدار شاهوار پور گفت: اینکه کشور ما بخواهد جوان بماند همه باید تلاش کنند و اگر می‌خواهیم میز مدرسه و دانشگاه، سرباز خدمت، کارگر مزرعه و کارخانه و همه سیستم هایی که از سوی انسان هدایت می‌شود، وجود داشته باشد نیاز به نیروی کار جوان دارد.

او بیان کرد: امروز ما با تهدید جدی پیری جمعیت مواجه هستیم که برای آینده بسیار خطرناک است و رهبر انقلاب نیز بر جوانی جمعیت بسیار تاکید دارند و ما نیز امروز همایشی را ترتیب دادیم که تاکید بر ازدواج و افزایش فرزندآوری دارد و سربازان، بسیجیان و پاسداران با آن همت بلندی که دارند باید به فرامین رهبر انقلاب لبیک بگوییم تا تهدید را رفع نماییم.

سرتیپ شاهوار پور ادامه داد: لازمه مقابله با این تهدید بسیج عمومی برای ازدواج و فرزند آوری است و تدابیر آن نیز پیش بینی شود، از جمله ساخت خانه که از سوی دولت در برنامه است و اهدای جهیزیه.

او اضافه کرد: مهارت آموزی و اشتغال نیز از دیگر اقدامات صورت گرفته در این جهت است که برای سربازان بسیار ارزشمند است تا پس از خدمت شغل‌ و حرفه‌ای را دست و پا کند.

سردار حسن شاهوار پور گفت: در تلاشیم تا ظرفیت های خود را توسعه دهیم تا دولت خدمتگزار با تعیین رییس جمهور جدید یک اقدام همه جانبه جهشی و تمام عیار برای افزایش جمعیت و جوانی جمعیت صورت بدهد.

در این همایش از افرادی که جمعیت خانواده خود را گسترش دادند تقدیر شد و سایر افراد نیز تشویق شدند تا در خصوص ازدواج وارد شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار