بختیاری‌فر خبر داد

هزینه‌کرد ۱۳۰ میلیارد تومان برای پایدارسازی آب شرب شهرستان بهار و کبودراهنگ

همدان-مدیرعامل آبفای استان همدان با اشاره به تخصیص اعتبار در راستای پایدارسازی آب شرب گفت: این اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۳۰ میلیارد تومان در سطح بهار و کبودراهنگ هزینه خواهد شد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۶۷
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، فرهاد بختیاری‌فر در آیین کلنگ‌زنی پروژه مجتمع آبرسانی جمشیدآباد با اشاره به اینکه تأکید مقام معظم رهبری بر این است که در خدمت‌رسانی به مردم نباید خللی ایجاد شود، اظهار کرد: یکی از مشکلات دیرینه مردم این منطقه در بخش آب شرب است که کلنگ‌زنی می‌شود و این راهی است که رئیس جمهور شهید شروع کردند و ما هم باید این مسیر را ادامه بدهیم که در راستای پایدارسازی آب شرب صورت می‌گیرد.

وی گفت: یکی از اعتباراتی که از بند «ی» تبصره ۱۵ صورت گرفته و در سطح کشور حدود ۶ استان از این اعتبار بهره‌مند شدند شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ است که به صورت ویژه توسط آقای توسلی نماینده مردم شریف بهار و کبودراهنگ برای این دو شهرستان اخذ شده است.

مدیرعامل آبفای استان همدان ادامه داد: این اعتبار بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان است که ۱۳۰ میلیارد تومان در سطح بهار و کبودراهنگ هزینه خواهد شد و  قراردادهای مختلفی بسته شده است و با پیگیری‌های خاصی که نماینده مردم بهار و کبودراهنگ انجام داد برای استفاده از حداکثر اعتبارات مناقصات برگزار شده و هیچ مشکلی در منابع تامین اعتبار نخواهیم داشت.

وی افزود: احداث مجتمع‌های آبرسانی، حفر ده‌ها حلقه چاه آب، صدها  کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع در سطح دو شهرستان صورت خواهد گرفت.

بختیاری‌فر ادامه داد: پروژه‌ای که امروز صورت می‌گیرد جمعیتی حدود ۳ هزار نفر و حدود ۲۵ کیلومتر خطوط انتقال و شبکه توزیع با دو ایستگاه پمپاژ  با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان هزینه آغاز می‌شود.

وی افزود: اعتبار آبفای استان در سال ۱۴۰۲ حدود ۴۶۰ میلیارد تومان بود و ۳۷۰ میلیارد تومان تخصیص به حساب شرکت واریز شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار