۳ هزار و ۹۰۰ زائر کرمانی امشب عازم مرقد مطهر امام (ره) شدند

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان از اعزام ۳۰ کاروان از سراسر استان متشکل از ۳ هزار و ۹۰۰ زائر در قالب ۸۷ اتوبوس به مرقد مطهر امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۸۵
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰


به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ سردار محمدعلی نظری فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان درخصوص اعزام ۳هزارو ۹۰۰ نفر از عاشقان مکتب امام راحل  به حرم مطهر معمار کبیر انقلاب اسلامی در سی و پنجمین سالگرد ارتحال ملکوتی ایشان؛ گفت: برای حضور زائران در سی و پنجمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره) امشب تعداد ۳هزارو ۹۰۰ نفر از عاشقان مکتب امام خمینی (ره) را در قالب ۳۰کاروان و۸۷ اتوبوس اعزام می‌شوند.

وی افزود: کاروان این زائرین فردا صبح در شهر قم مرقد مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله‌علیها و مسجد جمکران را نیز زیارت خواهند کرد و بعد از آن به تهران می‌روند و چهاردهم خرداد هم در مراسم سالگرد امام خمینی (ره) با سخنرانی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شرکت می‌کنند.

سردار نظری تصریح کرد: سعی شده است که در این اعزام از تمام اقشار مردم وخصوصا جوانان و افرادی که سفر اولی هستند انتخاب شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه ما طی فراخوانی که دادیم داوطلبانی زیادی تقاضای حضور در این سفر معنوی را داشتند؛ گفت:، اما سهمیه‌ای که در تهران به ما داده شده بود ۴هزار نفر بود وبیش ازاین ظرفیت استان نبود که ما با عوامل اجرایی این تعداد را اعزام می‌کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار