دوره آموزش فوتسال ویژه بسیجیان مشهدی برگزار شد

فرمانده حوزه پنج ناحیه مالک اشتر مشهد از برگزاری دوره آموزش فوتسال ویژه بسیجیان این حوزه در سالن شهید شوشتری و زمین چمن در راستای توسعه ورزش همگانی در بسیج و شناسایی استعدادهای برتر این رشته ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۳۲۸۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۰

دوره آموزش فوتسال ویژه بسیجیان مشهدی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد مقدس، ستوان یکم پاسدار مسعود عطائیان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی (ره)، سید الشهدای خدمت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و شهدای گرانقدر همراه ایشان بر ضرورت معرفی هر چه بیشتر شخصیت بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، شهدای خدمت و شهیدان سرفراز دوران دفاع مقدس و محور مقاومت به نسل جوان تاکید کردند.

وی در حاشیه برگزاری این دوره ضمن تشویق و ترغیب جوانان و بسیجیان به سمت ورزش به توصیه های رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) خطاب به جوانان و بسیجیان اشاره کرد و تصریح کرد: شما جوانان بسیجی می بایست تهذیب، تحصیل و ورزش را جدی گرفته تا جسمی سالم و تندرست با پیشرفت های علمی و مهمتر از همه چیز با رفتار و اخلاق صحیح در جامعه، کشورمان را به بالاترین قله های افتخار که دشمن به آن غبطه میخورد، برسانید. هر کاری که روحیه، تفکر و حرکت بسیجی در آن باشد، آن کار موفق خواهد بود.

عطائیان با اشاره به ضرورت توسعه ورزش در سطح جوانان و نوجوانان افزود: استعدادیابی در ورزش بسیج تحول آفرین است، استعدادیابی از بین جوانان توانمند رشته های متعدد ورزشی در دستور کار است و بر همین اساس با برگزاری دوره های متعدد ورزشی نسبت به شناسایی این استعدادها اقدام می شود. اخلاق اسلامی، فرهنگ، تفکر بسیجی، روحیه و یاری جوانمردانه، دوستی و برادری در رقابت‌های ورزشی ملاک و چارچوب ارزش‌هایی هستند که باید مورد توجه ورزشکاران بسیجی قرار گیرد.


وی در پایان با قدردانی از زحمات بسیجیان این حوزه اعلام کرد: تحقق منویات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در جهت اشاعه و گسترش ورزش در جامعه برای بسیج و عموم مردم، ایجاد شور و نشاط اجتماعی در بین آحاد مردم و بسیجیان از طریق ورزش همگانی، شناسایی استعدادهای برتر، نخبگان ورزشی و رشد بسیجیان ورزشکار، افزایش سلامتی و ارتقای سطح آمادگی جسمانی نیروهای بسیجی از جمله اهداف برگزاری این دوره ورزشی است.

 
#امام خمینی     #سیدالشهدای خدمت     #شهید جمهور     #خادم الرضا     #رئیسی
#آموزش فوتسال     #ورزش همگانی     #استعدادیابی      #مشهد     #ناحیه مالک اشتر مشهد
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار