خبرهای داغ:

«نقش امام(ره) در احیای جایگاه زن در دنیای معاصر» بررسی می‌شود

پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر در آستانه سالروز عروج ملکوتی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، نشستی را با موضوع «نقش امام خمینی(ره) در احیای جایگاه واقعی زن در دنیای معاصر» به میزبانی دانشگاه الزهرای تهران برگزار می‌کند.
کد خبر: ۹۶۰۳۳۲۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنانبه نقل از امور ارتباطات رسانه‌ای و روابط عمومی پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم «کوثر» این نشست با حضور غلام‌رضا منتظمی دیپلمات سابق ایران در فرانسه، دبیر اجرایی کنفرانس بین‌المللی افق نو و مدیر بخش بین‌الملل جشنواره در دانشگاه الزهرا تهران برگزار می‌شود.

در حاشیه این نشست تخصصی، پیام‌هایی از غزه و همچنین بخش‌هایی از فیلم‌های ارسالی برای شرکت در جشنواره  نمایش داده می‌شود. نشست یاد شده ، از ساعت ۱۰ الی ۱۲  یکشنبه سیزدهم خرداد در محل دانشگاه الزهرا تهران میزبان علاقه‌مندان مباحث تخصصی آسیب‌شناسی سینما است.

پیش از این مقرر شده بود نشست مذکور در تاریخ اول خرداد برگزار شود که به دلیل مصادف شدن با حادثه بالگرد رییس جمهور شهید به سیزدهم خرداد موکول شد.

پنجمین جشنواره بین‌المللی «فیلم کوثر» توسط «بنیاد آیه‌های ایثار و تلاش» با همکاری شهرداری تهران، موسسه تصویر شهر، سازمان امور سینمایی و بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران تیرماه  امسال با دبیری ناصر باکیده در تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار