خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان:

باید به سنگر صبر و استقامت پناهنده شویم

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان با تاکید بر اینکه صبر در زندگی امری ضروری است گفت: برای ارتباط قلبی، دلی و عاطفی همه جانبه با ائمه اطهار(ع) باید صبور بود و در برابر سختی‌ها به سنگر صبر و استقامت پناه برد
کد خبر: ۹۶۰۳۳۳۱
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۲

باید به سنگر صبر و استقامت پناهنده شویم

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام حجت قاسم پور صبح امروز با گرامیداشت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) در جمع کارکنان خواهر سپاه ناحیه گرگان اظهار کرد: دین اسلام سهل است اما دینداری سخت است چون وقتی در معرض گناه قرار گرفت باید بتوان در برابر گناه استقامت کرد و دین خود را حفظ کرد. 

وی تصریح کرد: کسی که صبر نداشته باشد دینش کامل نیست صبر در دین مانند سر در بدن است کسی که صبر ندارد گویی سر در بدن ندارد. 

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه گرگان خاطرنشان کرد: حضرت ایوب(ع) و حضرت زینب(س) اسوه صبر و اخلاق هستند حضرت زینب(س) شهادت 18 نفر رو جلوی چشمش می‌بیند اما صبر می‌کند اگر قرار است بهشتی شویم باید در برابر قضا و قدر الهی صبور بود. 

قاسم پور با بیان اینکه در امور فردی باید صبور بود، افزود: صبور بودن در راه دین اجر والایی در نزد خدا دارد مردی که در بداخلاقی همسر و بالعکس صبوری کند از اجر بالایی در نزد خدا برخوردار می‌شود. 

وی اظهار کرد: انسان باید یقین داشته باشد که در مقابل امام حی و حاضر قرار گرفته است ارتباط قلبی و عاطفی و دلی باید بین او و اهل بیت ع حاصل شود. 

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه گرگان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد و گفت: باید در زمینه امیدآفرینی به مردم گام برداریم و مردم را به حضور حداکثری و پرشور در انتخابات دعوت کنیم. 

انتهای خبر/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار