خبرهای داغ:

اعزام بسیجیان کرخه به مراسم سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)در تهران

فرماندهی سپاه ناحیه کرخه درگفتگو با خبرنگار بسیج کرخه  از اعزام ۸٠ نفری بسیجیان این ناحیه به مراسم سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی حضرت امام خمینی(ره)درتهران خبرداد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۷۷
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج کرخه همزمان با فرارسیدن سی و پنجمین سالگرد عروج ملکوتی امام راحل(ره)در همین راستا جلسه قرارگاه شهید فهمیده دردفتر فرماندهی سپاه کرخه باتصویب مصوبات لازم جهت گرامی داشت هرچه با شکوه تر این ایام برگزار شد.

سرگرد گوروی از اعزام ۸٠ نفر ازبسیجیان این ناحیه درقالب ۲ اتوبوس خبر داد و گفت:این اعزام طی آیین بدرقه درمحوطه این ناحیه در تاریخ یکشنبه ۱۳ خرداد ماه ۱۴۰۳ در ساعت مقرر آغاز می گردد.

گوروی گفت: از اجرای برنامه های متنوع فرهنگی از جمله زیارت حرم مطهرحضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و همچنین مسابقات کتابخانی درطول مسیر و محل اسکان خبرداد و گفت:با برنامه ریزهای صورت گرفته سفری سرشار از معنویت و بصیرت باحضور پر از شور و اشتیاق بسیجیان این ناحیه جهت تجدید بیعت با آرمان‌های بزرگ امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری را به فضل الهی شاهدخواهیم بود.

وی گفت:درسال گذشته شاهد اعزام موفق و منظم از این ناحیه به حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) بودیم که با مصوبات وهماهنگی های صورت گرفته در ستاد ارتحال شهرستان و ناحیه به یاری خداوند متعال امسال نیز این برنامه به لحاظ کمی و کیفی درسطح خوب و مطلوبی برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار