خبرهای داغ:

اطلاعیه تسلیت فرماندهان ارشدسپاه خوزستان به مناسبت درگذشت سرهنگ بصیری پور

سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان در پی درگذشت سرهنگ پاسدار علی بصیری پور، مسئول اسبق حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خوزستان اطلاعیه ای صادر کرد.
کد خبر: ۹۶۰۳۴۹۲
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،فرماندهان سپاه خوزستان در پی درگذشت سرهنگ پاسدار علی بصیری پور( مصطفی محمودی)، مسئول اسبق حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خوزستان اطلاعیه ای صادر نمودند.

متن اطلاعیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
سلام علیکم

خبر عروج ملکوتی سرهنگ پاسدار علی  بصیری پور، مسئول اسبق حفاظت اطلاعات ارشد سپاه در خوزستان موجب تألم و تأثر خاطر فراوان همگان گردید.

درود خدا بر مجاهدان فی سبیل الله که عمر پر برکت خویش را در سایه‌سار قرآن و اهل بیت (علیهم السلام) به مجاهدت خالصانه از جبهه‌های فرهنگی مقابله با دشمنان و ضد انقلاب در عرصه‌های مختلف فرهنگی و محرومیت زدایی و همواره در قامت یک فرمانده شجاع، انقلابی و هوشمند با نقش آفرینی‌های خود در عرصه‌های صیانت از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام اسلامی، برمسیر نورانی جهاد، شهادت و ولایت پای فشرد و سرانجام به دیدار حضرت حق شتافت.

باشد که حضرت حق آن برادر مخلص، خدوم و ولایتمدار را به پاس خدمات خالصانه و مجاهدت صادقانه‌ اش در نعیم مقیم از رحمت واسعه خویش بهره‌مند گرداند.

فقدان آن برادر عزیز و مخلص را به خانواده‌ معزز، بستگان و نیز همه پاسداران و بسیجیان استان خوزستان تسلیت عرض نموده و از خداوند قادر متعال برای آن مرحوم، علو درجات و همنشینی با شهداء، صلحا، صدیقین و برای بازماندگان سوگوار صبر و شکیبایی توام با عزت و سعادت مسئلت می‌نمائیم.

ازطرف
 سرتیپ پاسدارحسن شاهوارپور
فرمانده سپاه ولی عصر(ع) خوزستان

سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا
فرمانده قرارگاه مقدم جنوب غرب_ کربلا 

حجت الاسلام رستگار مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ولی عصر(عج) خوزستان 
سردار مسئول حفاظت اطلاعات سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان وقرارگاه کربلا

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار