خبرهای داغ:
نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

نفی طاغوت و تثبیت انقلاب اسلامی شاهکار امام خمینی(ره) بود

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، گفت: شاهکار امام (ره) نفی طاغوت و تثبیت انقلاب اسلامی بود.
کد خبر: ۹۶۰۳۵۰۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام خزاعی امام جمعه شهرستان درمیان در مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد، گفت: ساده‌زیستی، دشمن شناسی، مردمی بودن، قانون‌مداری و ذوب در خدابودن از شاخصه‌های امام راحل بود.

وی با گرامیداشت یاد شهدای قیام ۱۵خرداد، گفت: با خون این شهیدان نهال نوپای انقلاب اسلامی آبیاری شد و امروز انقلاب اسلامی به درختی تنومند و ریشه دار تبديل شده است؛ ادامه دادن راه امام راحل و شهدا، پیروی از ولی فقیه بر همگان لازم و ضروری است.

نفی طاغوت و تثبیت انقلاب اسلامی شاهکار امام خمینی (ره) بود

دکتر هاشمی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی دراین مراسم با گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، گفت: شاهکار امام(ره) نفی طاغوت و تثبیت انقلاب اسلامی بود.

 وی با بیان اینکه شناخت ابعاد مختلف شخصیتی امام خمینی(ره) بر همگان به ویژه جوانان لازم و راهگشاست، گفت: مقام معظم رهبری فرمودند: امام خمینی(ره) تنها امام دیروز ما نبودند، بلکه امام امروز و فردای ما هستند. 

هاشمی ادامه داد: بایستی نقش امام در گذشته، حال و آینده را سرلوحه گفتار، رفتار و کردار خود قرار دهیم. 

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: عملکرد شهید جمهور آیت الله رئیسی در خدمت به مردم پیروی از امام امت و ولایت فقیه بود.

هاشمی اظهار داشت: امام خمینی(ره) با توکل بر خدا و اتکا به نیروی مردم؛ رژیم طاغوت را سرنگون و انقلاب اسلامی را در کشور تثبیت کرد.

وی بیان کرد: هدف امام خمینی(ره) از تشکیل انقلاب اسلامی اسلامی احقاق حق، اقامه قسط و عدل و معنویت در جامعه بود.

انتهای‌ پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار